luni, 5 aprilie 2010

M-am asezat pe o banca

.
M-am asezat pe o banca.
Si m-am taiat.
Ramasese acolo, ascutita, taioasa, o poveste a ei si a lui.
Nu stiam.
Nu se vedea, la prima, la a doua, la a treia vedere.
Asa ca m-am asternut acolo, asa, ca o panza moale,
Sau mai bine ca o esarfa de matase - ma fac eu insami mai fina pe masura ce-mi acord atentie -
Si m-am taiat.
Ca in celebra scena din  "Bodyguard", m-am taiat in doua si am lunecat in bucati
De o parte si de alta a bancii
Pe care statusera el si ea
Si se taiasera acolo din intreg,
Plecand apoi care-ncotro,
Si ei jumatati...
Ma uitam ca proasta la cer,
Nu-mi dadeam inca seama de ce ma simt asa, taiata,
Parca eram intr-un NDE si pluteam cumva deasupra mea,
Vazandu-ma facuta bucati si cazuta pe iarba,
Intre frunzele de anul trecut.

Peste o vreme a trecut o prietena si m-a moralizat,
Zicandu-mi ca asa-mi trebuie,
Ca n-as fi patit asta daca nu eram predispusa la taiere,
Vezi Doamne, rezonam cu povestea asta a lor
Si de aia mi-am tras-o singura
Asezandu-ma prosteste
Pe banca aia cu povestea ascutita.

Si a trecut mai departe,
Lasandu-ma in taierea mea...
.

6 comentarii:

Unknown spunea...

frumoase versuri.. :)

Adi Vera spunea...

Crezi tu că ar fi mai bine să nu-ţi pese? La cum mă cunosc, n-aş fi făcut altfel... Prin urmare, te înţeleg ( şi nu te moralizez, nah!)

simf spunea...

Cu drag, o leapsa pe citite: http://fusaru.blogspot.com/2010/04/leapsa-pe-citite.html.
Astept cu interes.

Mikka spunea...

Draga Kid4ever... or fi frumoase, nu stiu...

Mikka spunea...

Adi Vera, stiu ca intelegi. Si asta face sa fim inca unii pasatori...
Multzam ca nu ma moralizezi :))
Uite-asa se insoreste ziuaaaaa...

Mikka spunea...

Buna dimineata Simona,
Cu drag voi intra si eu in joc. La lepse nu prea ma bag, da' la asta de la tine, da! :))