sâmbătă, 24 aprilie 2010

M-am gatit

.

I love grass by ~Haen9

M-am scos in soare si m-am gatit.
M-am rasfirat intai, foaie cu foaie, si mi-am spalat toate straturile. Toate. Niciunul n-a ramas neudat si nebotezat, in curcubeu de ape imbracat.
Apoi prin iarba m-am tavalit, m-am rostogolit, in verde proasapt m-am invelit.
Caldura de dedesubt m-a prins bine in ea m-a tras un pic inauntru, sa ma coc in binele pamantului facut ghioc.
Caldura de deasupra, si ea, venita de la Soarele-stea, m-a rotit, m-a invartit, m-a perpelit, pana ce in obraji bine m-am rumenit.
M-am umplut de bine si ca sa nu plesnec, ici si colo m-am bortelit cu varf de ramura de liliac inflorit.
M-am lungit, m-am latit, m-am colacit, m-am intors pe toate partile, sa ma adie vantul, sa ma usuce pamantul, sa ma ploua florile, sa-mi cante pasarile surorile.
Am mai stat un pic asa, sa ma odihnesc. In miresme de verde si alb si liliac sa ma racoresc.
M-am luat apoi acasa, m-am pus pe masa si mi-a placut de mine.
Asa de mult m-am incantat ca mi s-a facut pofta si m-am mancat. Prea eram buna!
M-am bucurat de mine si la stomac mi-am cazut foarte bine. M-am racorit apoi cu o cana de apa de izvor. Rece si buna, scaldata in raze de soare si de luna.
Mai stau un pic, sa mi se aseze, mai ascult o pasare si un boboc ce se deschide, si pe urma, mai pe seara... (sunt tare pofticioasa, vedeti bine). Pe seara iar o sa ma duc sa ma mai gatesc un pic pe mine.
.

4 comentarii:

ajnanina spunea...

haoleu, mancate-as! :))
da numa o sa te pup...

DOAR NOI spunea...

Frumoasa gateala...straie minunate, chip curat..suflet luminos..parfum original... purificare maxima.
Poveste divina. Multumesc... m-am energizat!

Mikka spunea...

Haoleu, chiar! Manca-m-as!
Pup si eu, querida Ajnanina!

Mikka spunea...

DoarTu draga mea, ce bine ca te-ai energizat. Du-te si tavaleste-te si tu prin bunatatile astea. Pana se prind unii si altii ca ele sunt la vedere, du-te repede si ia verdele pe tine. O sa stralucesti si mai si!