sâmbătă, 24 aprilie 2010

ooo-eeee, ooo-aaaa!

.
Asaaaa! Si acu' ca-i sambata noapte, dam drumu' la muzica (musicaaa de musicaaa!) tragem perdeaua cerului, dam gaura in albastru-albastru si punem becu' al mare - globul asta de luna frige al naibii si-i doar jumateeee!
Greierii si fraierii dorm, da' noi, ca n-avem alta mai bun de facut, facem un guleai de sa se pomeneasca.
Pai cum sa dormi ca prostu' pe asa o noapte frumoasa?
Plin de lilieci infloriti, te trag pe geam afara, si tu sa dormi? 'aii-daaa! Cum asa?

Oe-oeee! Oeee-oaaa!
Que lindooo!


.

4 comentarii:

Adi Vera spunea...

Eu, fraiera de mine, am dormit chiar bine. Noroc mare că mai vin şi alte nopţi. Am să fiu cu simţurile treze...

paul spunea...

Eu cred ca fusei greiere, Mikka... Da si tu un semn de viata cand mai pui de petrecere!

Mikka spunea...

Adi Vera, querida, ei, o data, asa nu se pune dormitu'. Stiu yo ca iti place petrecerea. Data viitoare dau de stire. Doar sa ma anunte si pe mine "cand-ma-apuca" asta ca o sa ma apuce...:)))

Mikka spunea...

Eii, Pablito querido, nici eu n-am stiut ca vine petrecerea. Da' data viitoare tzip. Desi ma mir ca nu s-a auzit galagia pana la voi, acolo... in tara aia frumoasa.
Cat de curand mai bag o portie!