sâmbătă, 10 aprilie 2010

... si inca o leapsa. Cu preferinte

.
Asaaaa... am mai primit o leapsa, tot de la Simona, si ma conformez, ca si ea-mi da frumseti din alea din raiul pe pamant, loc unde si-a cumparat o bucatica.

Asa ca zic, na!


- Cand te gandesti la adolescenta ce loc si ce melodie iti vin in minte?

Asta


- Ce bautura n-ai gustat niciodata, dar mereu ti-ai propus s-o faci, inca din vremea in care un personaj literar o bea in vreo carte?

... mi-am propus, dar nu chiar mereu :) Aia cu maciulii de chibrituri topite in spirt, pe care o bea la necaz tanti Natalita, mama lui Dorulet, din "Visul unei nopti de iarna" de Tudor Musatescu.

- Cu ce scriitor ti-ar placea sa va beti mintile pe o plaja goala?

Eeeee... Cu Henri Brunel, sa facem zen toata plaja de la Copacabana... cand e goala...

- De ce personaj din care carte ai fost macar o data indragostit?

Prima si prima data de cavalerul Pardaillan (fiul, desigur). Apoi, de mai multe ori, de James Bond.

- Ce melodie si a cui poti spune ca e compusa pentru tine?

Asta


- In ce film ti-ar placea sa traiesti?

In asta




- In ce loc ti-ai dorit din totdeauna sa ajungi?

Aici am mai multe. E joc, asa ca ma joc cum vreau eu si zic: vreau sa vad marea piramida alba din China si sa trec un pic, asaaa, in zbor, peste muntii Wudang, tot din China (ar fi grozav sa fac un taichi mic, acolo, la mama lui...). Pe urma, o fuga prin jungla amazoniana, am ramas restanta de la calatoria in Peru, n-am vazut jungla. Pe urma, Teotihuacan , "locul unde omul devine zeu", si o tzara mai la incolo, Ciudad de Mexico. Pe urma, Cuba, tot ce pot sa prind. Multa salsa, desigur, cu ceva si de pe la vecinii din Republica Dominicana. Pe urmaaaaa... - nu v-ati plictisit? - fug in iar mai la nord-est (sau o iau spre vest, tot aia) , si trag un zbor sa vad Hong Kong. Tarrre vreau sa-i vad si pe coreeni, sunt topitaaaa! frumosi rau! Si vizitez si pe Elena din Japonia. Ma intorc deci in China, trec frumusel prin Moscova si Leningrad si gata!
Asta doar in primul tur. Vizitele periodice (care vor fi si chiar vor fi) in Peru nu se pun, ca acolo mi-am dorit sa ajung toata viata da' deja am ajuns.
Iar in al doileeeaaa tuuur...    

- Ce-ai face cu 1 milion de euro daca i-ai primi maine?

Aş face o chestie care imi place mie: as lua o bucata de deal. De la noi. Unde as trage si niste prieteni, sa ne facem un catun. Cu case pe pamant, cu panouri fotovoltaice, cu fabricuta de bere in casa, cu taraful nostru de nebuni, cu miniferma si to' ce mai avem chef ca sa traim bine merci si independenti de vreo resursa de la inexistentul stat. Adica existent, de fapt, in masura in care mai rau ne incurca si mereu ne trage la gioale.
.

7 comentarii:

ajnanina spunea...

ce frumos...
mi-e lene sa o trec si eu la mine, mai am sa o scriu pe celalata, cu (in)cultura, asa ca zic si eu la tine:
- cu milionul meu fac un hotel pe dealul de alaturi, ca sa nu vina lumea de peste tot pe dealul ala pe care-l iei tu, si sa sperie caprele si vacile de la ferma... ca scade calitatea laptelui...
- dupa ce merg si eu macar o data in Peru, la tine acasa, mai vad eu... o jungla, un desert si apoi Antarctica;
-filmul inca nu e gata, melodia mea nu e compusa inca, iubirile literare uitate... parca, undeva, ceva, departe, pe insula Monte-Cristo...
- la doua intrebari betive: sa beau esenta de mirodenie, in desert, calare pe Leto II, in timp ce isi dicteaza Memoriile...
-iar adolescenta arata a cabana mizerabila si darapanata din apropierea varfului oricarui munte autohton... iar melodiilor de-atunci nu le mai stiu cuvinte, sa le caut...

Mikka spunea...

Ce frumos, intr-adevar. Faci hotelu' si noi venim si va invitam pe toti la picnic. Cu lapte cu tot, de la vacutzele noastre.
In Peru, da, cel putin o data. Si in jungla. Si in desert, sa vezi cum e la pas si la viteza masinii, pe sosea, cand si soferul ia mainile de pe volan ca sa danseze pe muzica aia...
Pe insula Monte-Cristo... O sa ma primesi in vizita? promit ca vin cu barca cu panze, nu poluez...
Aaaa, esenta de mirodenie. Da, cea mai tare!
Adolescenta in cabane?
"Cand te scuturi de zapaaada
Nu stii cat esti de frumoasa
Ochii-s verzi, zapada-i aaalbaa
Si see facee cald in casa!"

si

"Mama unde esti
Bate-ma de vrei
Dar vino sa ma iei!
Mama unde esti,
Poti sa ma si bati
Dar lasa-ma-n Carpati!"

YEEEEESSSS!

simf spunea...

pana sa incepi tu primul tur la locurile pe care trebuie sa le vezi, e mai aproape coltul nostru de rai. vino!

Mikka spunea...

Simona draga, pai sa stii ca vin! Chiar vreau sa va cunosc pe voi si pe raiul vostru.
Vedem cum facem, am niste weekenduri prinse tare, dar liber pe 1 si pe 15 mai. Eii, de 1 mai poate faceti altceva. Dar chiar vreau sa vin, asa ca vorbim pe mail daca vrei.
Multzam mult de invitatie. Abia astept sa va vad. Stiu ca e un taxi acolo care te aduce fix la poarta voastra...

simf spunea...

15 mai e ok, pe 1 deja avem programari :) vorbim pe mail. ai adresa in caseta redactionala a revistei care probabil maine va pleca spre tine. operatiunea peru continua...

Ana Thomas spunea...

Eu am luat-o repede...leapsa, ca-i faina!
Gand bun, draga mea!

Mikka spunea...

Gand bun si tie, Frumoaso!
Spor si bucurie la joc si... buna dimineata!