sâmbătă, 4 iulie 2009

Veniti sa umplem luna

...
foto


Impreuna cu Ajnanina am ales aceasta noapte ca sa va aducem aminte de visare.

In noaptea asta se coboara corabia din Luna...

V-am povestit acum cateva zile cu ce se umple luna.

Am aratat acolo cum elfii si zanele vin si aduc, pe fire de lumina, peste ape, cupe cu visele noastre, ale tuturor, si umplu corabia cea stralucita. In trei nopti, ea se umple, si apoi urca iar in Luna, unde magia va desavarsi implinirea viselor.

Pe 7 iulie, (luni noapte), e luna cea mai mare, luna plina. Pe lacul cel abastru din padurea de argint se va ridica acea corabia, ce se coboara azi.

Pana atunci, puneti-va in cupe toate visele. Sau cele ce va vin acum in minte. Cele ce vin, sunt primele, caci ele sunt de mult acolo, in inima, ori in spatele ochilor, asteptand sa straluceasca intre toate cele ce se vor implini.

Unul langa altul, visele locuitorilor acestei lumi, au mai multa forta.
Acolo, in Luna, se intalnesc...

Puneti-va, cernute si asternute:
Vise de dragoste. Vise de drum. Vise de nastere si crestere, de bun si belsug. Vise de schimbare. Vise de implinire, de regasire, de fericire. De sanatate si putere. De mangaiere. De semanat si de cules. De dat, de primit, de ales. De stiut si facut. De sedere linistita, langa iubit, langa iubita. Vise de plecare, pe munte si pe mare. De vacanta, de joc si speranta. De intelegere si luminare. De zburat pana la soare. De pace si bun, de cantec si dans, de echilibru si balans...
Toate, cate si mai cate, vise mari si marunte.


In Luna, se vor face perechi-perechi ori chiar mai multe laolalta.
Vis de dragoste de baiat intalnind un vis de fata. Vise de mama si vis de tata intalnesc suflet de copil asteptand sa vina in lume. Vis de drum, gasindu-si cararea, vis de nou, gasindu-si schimbarea. Vis de vacanta, intalnind cea mai frumoasa calatorie ori casuta, un mal de mare ori un varf de munte. Vise mari si vise marunte, se intalnesc, se amesteca si se vrajesc...

Cum? Nu stim bine. Si nici nu stim cine...
Dar nu conteaza. Totul e ca in noapte Luna cea plina lumineaza si sta asa, sa creasca si sa vrajeasca visele ce urmeaza sa se implineasca.

Pana luni noapte, va poftim sa va scrieti o lista de vise, cu indrazneala, iar noi cu indrazneala sa o citim... Purtate asa, in inimi mai multe, visele se vor implini mai iute...
Si daca veti face aceasta lucrare, vom trece pe la fiecare si va vom povesti unii altora despre cei ce au visat... Sarbatorind, asa, prin colind, pe toti cei ce au incercat.
Sa ce? Sa creada. Intai au crezut, ca pe urma SA VADA.

Vom face luni noapte un foc mare si frumos, sa hraneasca visele si sa lumineze inimile celor ce au indraznit sa viseze...
.




.
Update:

Imi fac o prima portie de vise...


Acum visez si imi vad in inima implinite visele astea:

Casa mea dintre dealuri. Lemn si piatra de rau. Cu odaia de scris, cu gradina cu flori, bancuta si masa de lemn de brad. Visini si meri si caisi, plus loc de alergat pe iarba si intre flori. Undeva, mai la vale, o apa curgatoare. Sau un lac albastru. Ma incanta oricare...
Cu un pic de noroc si oarece nebunie, cel mai tarziu vara viitoare va fi sa fie...

In iernile ce vor veni, omul meu sa stea langa mine, in casuta, sa ne uitam la foc. Pulovarul lui de lana impletit e gri-bej, de lana curata si buna. Stam asa, si privim focul, binecuvantandu-ne norocul. Din cand in cand, mai scriem cate ceva... Printre zambete si plete carunte...

In cate un weekend mai merg impreuna cu dragi tovarasi de drum prin cate un loc... Intalnim oameni, carora le povestim despre cantece, dans si viata ce se arata din toate, pentru toate fiintele binecuvantate. Stam impreuna la foc si ne amintim despre noi inSine... Traim si iubim. Si ne iubim...

Peste putin timp, in lume se face minune: curate si limpezi sunt apele si padurile si pamanturile, si gandurile noastre ale tuturor. Avem timp de noi si ne tinem unii pe altii in bine. Lumea toata vorbeste Limbajul Inimii si toate se astern spre Bucuria tuturor... Aici e o lista lunga, nu-i loc in pagina sa ajunga... Pun in cupa si vor sti elfii cum sa o duca...


.

30 de comentarii:

DOAR NOI spunea...

Pot fi eu prima?
Visez sa fiu profesoara (si titular daca se poate);
Visez sa ma casatoresc cu baiatul brunet care imi place.
Visez sa botez un baietel cat mai curand;
Visez sa am copii.
Fie ca toate visele sa se implineasca.
Era si un film:" Urmeaza-ţi visul".
Duminica placuta!

Paul spunea...

In noptile cand trudesc pentru ca samanta sa dea roade, imi calauzeste pasii singuratici pe ogoarele ce ma asteapta si-atunci ne soptim vorbe de dor, pe care numai noi le intelegem. Ea se roaga ca somnul sa nu ma prinda si eu o imbratisez pentru lumina. Apoi ai spun despre ce-mi doresc de la viata si ea imi netezeste calea spre visul ce ma asteapta, ai sarut albul razelor sale si-mi daruieste o cupa de uitare, ca apoi, sa ma lase sa-mi asez trupul pe coarda inimii sale alaturi de frumoasa gandurilor mele. Si uite asa, noaptea-mi trece pe nesimtite pana cand soarele mi-o impinge de la spate pe cea care mi-a insotit durerea, spre liniste si pace!
Ne dam sarutul binecuvantat al despartirii, stiind sigur ca ne vom reintalnii pe cararea vietii!

Geanina Codita spunea...

Mikka,
visez şi eu cu ochii deschişi, iar visul meu nu poată să nu cuprindă RENAŞTEREA LUI GABRIEL.

Ştiu că este posibil...

Apoi să nu mă mai pună Dumnezeu la încercare prin pierderea celor dragi sufletului meu, nu cred că mintea mea va mai rezista...

Mamă pentru a doua oară...

Să fiu iubită nebuneşte până în ultima clipă a vieţii...

Nu în ultimul rând, să vă întâlnesc pe voi, cât de curând...

Vreau eu mai multe, fiindcă doar mă ştii... nesătulă, dar îi mai las şi pe cititorii tăi...


O zi de minune , draga mea dragă!

gabi spunea...

Mikka draga,
inainte sa-ti citesc azi postarea, azi noapte am visat dragoste cum de mult nu mi-a mai fost dat A fost un vis ludic extrordinar de bogat in emotii bune si pure. Ce chestie... !!!

"Mă domină ceea ce simt, nu ceea ce gândesc..." spunea Octavian Paler

mirey spunea...

visez ca mi s-a implinit destinul vietii ,acela de a scrie o carte despre metafizica,paranormal si iesirea din 3d.

Mikka spunea...

Draga Doartu,
Superba lista de vise!
Voi spune si eu" Urmeaza-ţi visul"!
Vom pune in corabie toate visele. Pana luni noapte poti sa mai tesi destule... Si dupa aia, bineinteles!
Abia astept sa ne povestesti de primul din ele, implinit!
Noapte de vis si de minune, draga mea!

Mikka spunea...

Draga Paul,
Cat de frumos ai descris visarea ta...
O adevarata poezie. Mulțumesc ca ai lasat-o in aceasta gradina.

Toate frumusetile astea, si altele de vei dori, strange-le in cupa. Luni dam drumul corabiei in Luna...
Vise implinite iti doresc!

Mikka spunea...

Geanina draga,
Sunt sigura de acolo, dintre stele, Gabriel isi pregateste renasterea. El stie unde si cand. Noi ramanem sa credem...

Visele tale minunate, pline de energia puternica a sufletului sau, se urca in corabie. Pana luni, mai poti pune inca pe atat, si inca... daca mai gasesti, chiar si marunte. Luna-i mare, le poate cuprinde pe toate.

Ne intalnim, asta deja se apropie...
Noapte de minune, cu vise implinite, draga mea!

Mikka spunea...

Gabita draga, asa sa fie! Vis de dragoste implinit!
Toate-s cu putinta!
Abia astept sa vedem episodul urmator. Sigur este!
Luna-i maaaare! Ea stie!

In asta, in ce simtim, sta tot...
De-am sti sa ne intoarcem mereu spre Bucurie!

Noapte de minune, draga mea!

Mikka spunea...

Asa va fi, draga Mirey!
Stim noi, de la curs! Tot-tot, inclusiv dedicatie, da? Please, pentru mineeee! Ma vad acolo, la prima conferinta de presa...

Vise implinite si vezi ce mai visezi, draga mea! Loc mai este!

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
acum am venit să-mi beau ceaiul cu aromă unică.

Sunt iar în hamac, luna îmi face cu ochiul ,complice.

Îmi zâmbeşte şi îmi trimite o rază ce îmi luminează puternic toată fiinţa.

Este semn că a inţeles cum stă treaba cu visele mele.

E atâta linişte...

Mă simt tare bine, fac şi o baie de lună şi totul va fi perfect.

Noapte bună, draga mea dragă!

Unknown spunea...

Luna e plina de visele noastre dar visez sa fiu aproape de cei ce au plecat de mult, de cei ce sunt, de cei dragi mie. iar calatoria mea sa fie implinirea viselor lor. O particica din fericirea lor sa ajunga ca unda de lumina si asupra mea.

Mikka spunea...

Geanina draga, ce bine iti sta in hamac! Si in baia de luna...
Ma bucur ca ai simtit ca luna a inteles.

O zi minunata, draga mea! La noapte dansam, lansand corabia la... luna!

Mikka spunea...

Draga Magic Storm,
Asa va fi!
In visare suntem impreuna. Acolo, in lumea visatului, lumina este peste tot, ca si cei dragi noua, din orice timp si orice loc...
La noapte vom petrece visele pe dumul implinirii lor.
Si uite-asa, fir cu fir, lumina unei lumi visate si implinite se va lasa peste noi. O vom trage in Acum!
O zi de minune, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Bună dimineaţaaaa!

Aşa să fie , draga mea, precum spui.

Corabia să ducă tot ce este mai frumos către LUNĂ, să se împlinească tot ce ea ce am visat, visăm şi vom visa.

Îmbrăţişări fără normă, draga mea dragă!

C spunea...

indraznesc si eu sa imi spun visele:visez sa ii vad pe ai mei fericiti, si sa aiba o batranete fericita fara de griji, imi doresc sa pot munci ceva care sa imi placa foarte mult, nu doar de dragul de a avea cu ce imi plati datoriile si cel mai mult imi doresc o familie santoasa si fericita, care sa treaca usor peste incercarile vietii, iar toti cei dragi pe care i-am pierdut anul acesta si nu numai sa fie linistiti, si sa fie acolo unde este bine. Multumesc pentru sansa, mai ales ca eu am hai sa zicem o oarecare " obsesie " cu luna :)

Mikka spunea...

Geanina draga,

Multzam de imbratisari.
Trimit si eu pupici magici si abia astept sa ajung acasa, sa participam la ridicarea corabiei...

ajnanina spunea...

cred ca visul meu (ca unul pun acum) e cel mai bine inteles aici...
vreau sa ma mut!
stii tu...
acolo, deocamdata, pana la casa mea. pe aia o mai astept...

asa ca fac visul asta mare, cat un balon, si il astept sa se implineasca intr-o luna. ca, teoretic, asta ar fi termenul...

si stiu ca, dupa implinirea lui, urmatoarele se vor materializa cu viteza unei reactii in lant...

Mikka spunea...

Draga Cristina,
Bine ai venit, punem cu drag visele tale in corabie. Vor straluci acolo si apoi in luna, spre a se implini...
Cei dragi de aici si din alte lumi se vor bucura si dragostea ta va hrani implinirea viselor...
Vom fi cu totii in aceasta noapte fericiti sa insotim cu dragoste visele tale si ale tuturor!
O zi de minune, draga mea!

Mikka spunea...

Ajnanina draga, asa sa fieeeee!
In cea mai buna formula, - sa te muti unde vrei tu, unde e frumos si traiesi mult si bine - indraznesc eu aici: si cu cine iti place!


"... Si cand vei cere, cere stiind ca deja s-a implinit..."
Fiat!

ajnanina spunea...

vezi ca suntem deja la ziar!

ziarul copiilor :)

Mikka spunea...

Oaaaa! Ajnanina draga, am ajuns la ziar????

Aaaaa! Ziarul copiilor! Asa da! Hai sa vedem ce citesc copiii! Precis si parintii lor! Acu' ma duc! Gracias!

Mihaela Chelaru spunea...

vad ca aproape toate blogosfera este impinzita de nebunia lunii :) ce mister mai poarta si luna pe umerii ei.

Mikka spunea...

Draga Mihaela,
Ce sa-i faci? O fi vreo influenta mai puternica acum, in zodia racului... Ei sunt marii lunatici ai zodiacului...
Eu am primit un pic din visare si am vazut, acum doua saptamani, cu ce se umple luna... Azi incepe calatoria viselor. Daca doresti, hai cu noi... Punem visele in corabie.
Noapte de minune, draga mea!

Delia spunea...

Ce frumos Mikka! Multumim.
Eu visez sa fiu sanatoasa si cei dragi mie la fel si sa ne bucuram de viata impreuna.
Visez sa imi gasesc iubirea, sa iubesc si sa fiu iubita.
Visez sa am o familie, copilasi.
Visez ca afacerea mea sa aiba succes, in primul rand imi doresc sa am clienti multumiti.
Visez sa pot vizita impreuna cu jumatatea mea lumea asta larga.
Visez sa le pot oferi parintilor mei batraneti linistite si fara griji.
Visez.. sa nu uit sa raman eu.

Anonim spunea...

Visez sa ma reintalnesc cu daruri multe cu prietenele si calauzitoarele mele: Jeanina si Gilda
Visez sa deschid usa caminului meu in care sa-mi zambeasca iubirea
visez sa(-mi) scriu povestea partilor neacceptate.

Mikka spunea...

Delia draga,
Minunate vise! Multumim de impartasire. Cu mare bucurie sunt deja urcate in corabie. Abia asteptam sa vedem care e primul din ele care se implineste. Apoi urmatorul, si tot asa...
Sa te tina viata infasurata in Iubire, pe tine si pe toti cei dragi tie, draga mea!

Mikka spunea...

Draga Anonim,
Asa sa fie! Implinirea sa fie ceea ce sa-ti cante tot timpul zilelor si noptilor tale! Si sa vedem povestirile tale, in care arati cum s-a implinit primul vis, apoi urmatorul...
Sa scrii! Neaparat! Doar incepe, Luna, marea inspiratoare, te va calauzi!
Binecuvantat fie caminul tau, implinit de Iubire...

Ioan spunea...

Salut Mikka si oameni buni.

Visez sa vi se implineasca visele.

Visez sa se faca Blacky bine, visez sa ma bucur de vacanta din zilele urmatoare, visez sa ne iubim pur si simplu, sa fim in armonie, sa fim sanatosi, sa facem ce ne place, sa-mi mearga bizu'...

sarumana'

Mikka spunea...

Draga Om Bun Ioan,

Sa fie asa cum iti doresti, acum!
Blacky bolav? Si yo nu stiu... Mmmm.... ada la baba sa pupe... Trece buba. Asaaaa....

Vacanta multa peste tine, din toate partile, iubire maxima si armonie deplina, cu sanatate, placere peste placere si peste inchipuire, si bizu' prosper absolut!
Gata, am suflat peste vise si le-am urcat pe ambarcatiune rapida in Luna. Azi inca e luna plina, asa ca inca putem pune visele noastre nebune la implinit, in luna.

Sa ni se implieasca visele tuturor, asa sa fie! Acum!

Zi de minune, draga Ioan Om Bun!