joi, 16 iulie 2009

Din cand in cand...

...
foto

Din cand in cand o mai iau la picior... Imi place schimbarea de decor, asa ca mai fac uneori cate un viraj, neasteptat si pentru mine. Cand ziceam si eu si restuʹ lumii ca gata, merg in felul asta si in directia asta, pac! Imi fac un alt drum si un alt pas...

Nu ca m-as plicitisi... nici vorba, viata e o super inventie care nu te lasa niciodata sa-i descoperi toate aplicatiile si optiunile. Curge din ea la nersfarsit noul. Iar unii chiar se tem de el... Noul? Brrrrr... Lasati-ne aici in lintita noastra... Lacul statut e sigur...
La naiba! Cu pas pleoscait, splafff-splafff! drept in balta! Ce daca te stropesti? Apa e apa, nu “vitrion“, si face bine, hidrateaza... Nelinistiti, mormolocii din balta cauta sa-si reaseze balamucul... O sa constate pe urma ca le-au disparut niste milimetri cubi de apa...

Cu pas adaugat mergi cu fata spre peisaj sau cu spatele, pe lateral, asa, sa nu cumva sa gresesti si sa te impiedici... Doar ca asta e forma ideala de deplasare in care iti dau cu stangu-n dreptuʹ... Plus ca la un moment dat de doare ochiul, ala de inaintare...
Daca asta te distreaza insa, fa-o! De-aia ne e dat tot asfaltul vietii, sa ne distram!

Poti sa mergi si cu pasul strengarului – risc de dat cu capul de tot felul de praguri – sau cu pasul piticului – risc de picat in nas ori in fund, cand ti-e lumea mai draga...
Poate de-a busilea. E eficient in relatiile cu superiorii. E mai sigur, da-ti trebe cotiere si manusi. Le-au cam epuizat din pravalii prietenii aia cu skateboard-urile.

A, dar uite-i pe-astia pe skates! Astia, da! Asa, da, speeeeeeeed! Sar peste tot, si nu se sparg, neam! Mare nebunie, multa adrenalina, vai de inimioara alora peste capetele carora au sarit!



Ma uitam azi la toate astea si am concluzionat ca mie imi place variatiunea, dar tin la mine si nu ma risc decat pe planseta de surf. Aia insa merge doar pe apa si mai pe langa mal.
Aleg pasul dansat, cu fel si fel de ritmuri si stiluri, cu interventiile surpriza prin baltile mormolocilor care vor sa ne demonstreze ca e mai sigur sa stai in balta ta...

E grozav sa urci dealul de la Eroilor in pas de cha-cha (Gloria Estefan are grija de aranjamentul muzical), sau sa mai faci un spin cubanez in statia de autobuz, ori sa valsezi pe scari, la serviciu, cu dosarele in brate. Poti sa faci piruete in tot felul de locuri...

Stiu ce o sa ziceti, dar nu ma tem de camera 10... Aia nu mai au locuri de parcare, asa ca m-au lasat in libertate, cica-s inofensiva... Habar n-au ei. O sa apara in curand si la noi street dancer-ii...

Sa nu mai vorbim de copii... Copii atomici!



.

6 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Mikka,
e incredibil clipul cu mititeii aceia.

Nu pot să-mi iau ochii de la ei...
Am citit postarea şi simt multă melanciolie, draga mea...

Cred că ar trebui să vin de urgenţă la PAPA CAFFE sau cum îi spune, am cam uitat.

Vezi ce se întâmplă dacă nu am relaţii bune cu boabele acestea magnifice?

Îmbrăţişez o minune de OM!

Mikka spunea...

Nu-i asa ca bebii sunt fantastici?
La final poti sa vezi in celelalte clipuri afisate si cum s-a facut filmarea, cu bebeii...

Melancolie? Nuuuu... nici pe departe. Doar ca azi m-am invartit prin casa si am facut schimbari. Si cheful de dans si de vacanta m-a prins rau. Vacanta n-am, asa ca fac si eu ce pot.

Costa Cafe ii zice acelui loc de pierzanie... in imensitatea cafelei.
Facem o bauta, neaparat. Doar ca abia saptamana viitoare...

Te imbratisez si eu si te poftesc la un ceai cu rom, ca sa il bei in timp ce te uiti la bebei!

Cristian Lisandru spunea...

Da, excelent videoclipul cu bebeluşii... Mortali (pot să spun aşa?)!!! Chef de dans şi de vacanţă... Hmmm, asta sună bine de tot...

Geanina Codita spunea...

Mikka,
mă uit la tipul din videoclip şi mă gândesc, dar nu mă întreba de ce, la iubita lui, inevitabil îmi vine o întrebare în minte:

"Tipul acesta pe chestia aceea le-o face pe toate?", că prea bine îi ies mişcările.

Acum... am zis şi eu...

Pupici geaninoşi în cantităţi industriale, rămâne pe săptămâna viitoare o întâlnire, apoi va trebui să mă cam pregătesc de plecare...

Mikka spunea...

Eiii... daga Chris, nu-i asa? Mortali, bine zis!
Am clipul si la birou si cred ca va tine loc de vacanta... Din cand in cand, pac! moment de dand bebelusic!

O zi de minune iti doresc!

Mikka spunea...

Geanina draga, nu stiu... Dar oricum, este "dat naibii"! Si totul e foarte riscant, dar la el pare foarte lejer...

Tre sa facem o vedere la cafea... O sa cerem ceai, pentru tine...

Pana atunci, pupici magici si de la mineeee!