vineri, 3 iulie 2009

Cercuri...

...
foto

"- Este interesant aici, la curte, a spus odata Merlin in fata lui Arthur, dupa ce acesta ajunsese rege. Nu mi-am dat seama ca toti muritorii au aceeasi slujba.
- Asa sa fie? a intrebat Arthur. Si care ar fi ea?
- De temincer, a raspuns Merlin, refuzand sa mai adauge ceva cu privire la acest subiect."
(Deepak Chopra - Calea Magului)


Cercuri...

Cercuri-cercuri, cuprind atatea lumi.
Cati oameni, atatea lumi...
Fiecare in universul sau, vazand si crezand asa cum crede si cum vede.

Cercuri ale vietilor noastre, stranse in povestile despre noi insine. Uneori - aproape intotdeauna - ne inflorim aceste povesti, ajungand sa le credem pe astea, infloritele, mai tare, fiindca ne plac mai mult...

Cercurile dorintelor, a ce am vrea sau am fi vrut sa fie...

Cercuri de amintiri, umbland in trecut, cercuri de vise, umbland in viitor...

Cercuri ale puterilor si slabiciunilor noastre.

Cercuri ale rolurilor pe care le jucam, de femeie-barbat, de bine si de rau, aici si acolo, azi-maine... mereu asta-aia...

Invartindu-se in jurul taliei, soldurilor, picioarelor, umerilor, capului... Ca si cum am fi niste hoola-hoop mergatori, mai mult mergand pe loc...

Cercurile ne tin in niste spatii pe care, privindu-le asa, dinauntrul rotirii lor, le vedem limitate si rotunde.

Poate ca daca ne-am opri din balansul acesta cu care le dam miscarea, am putea lasa sa cada toate cercurile.
S-ar duce jos, la picioare, poate cu zgomot, lovindu-se unele de altele.

Am putea sa pasim peste ele si sa iesim din ele. Din mijlocul lor putem sa o luam orincotro.
Toate drumurile vor fi fara limite...

.

12 comentarii:

ajnanina spunea...

da...
suntem incercuiti...

si ne strangem cercurile pe langa noi - inele, bratari, catuse, zduri, garduri, sa ne apere de ceea ce e aparent non-self, non- safe...

pana cand o sa intelegem ca cee ce e in interior e si in afara...

Mikka spunea...

Da... Uneori, in ele, dansam, e frumos, e interesant, e bogat, da la un moment dat nu ne ajunge. Ne dam seama ca tocmai de aici ni se trage incatusarea. Pretul platit? Toate cercurile noastre. Alea din cap...

Ce tare e gustul mersului pe iarba. Descult...

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
cred că am să mă închid într-un glob de sticlă.

Astăzi m-a înţepat o VIESPEEEEE!

de umăr, pe aceeaşi parte cu cealaltă înţepătură.

E incredibil, nu credeam că mi se va întâmpla iar.

Doareeeeeeeeeeee!!!!!!!

Am impresia că stimabilul Codiţă a făcut contract cu toat3e insectele care înţeapă, să fie liniştit pe toate perioadele când nu e acasă.

Ha, ha, ha
Mai spune ceva!

Pupici geaninoşi.

Mikka spunea...

Draga mea draga,
Ce mai e si asta? Tre' sa-ti trimitem un bodyguard, specializat in insecte intepatoare. Oare o fi ramas antivenin in sange, sa fi dat gata pe madam viespea? Macar sa o fi alertat, de un "can't touch this"...
Of-oooofff! Tre sa te faci bine, ca tre' sa te bem in Bucuresti!
Nu mai lasi pe onor consortul tau sa plece, sau pleci cu el... :)))

Pupici magici, pup buba, sa treaca acum!

Geanina Codita spunea...

Nu plec, stau aci, mai am activitate în mediul privat pe unde mai prestez nişte ore la catedră. Încă două săptămâni şi vacanţa vineeee.

Mi-a amorţit mâna stângă.
Acum sunt plină de venin, îţi dai seama, cine o să vrea să mai stea lângă una plină de venin de toate categoriile.

Dimineaţă la 5 ai mei decolează către Tg Jiu, au venit pentru bacalaureat, ata, s-a terminat bacul şi îşi iau zborul către casa de vacanţă.

Eu rămân şi ne vedem cu siguranţă.
Pusei nişte pungi cu gheaţă să dea îngheţul în el de venin.

Spune-mi dacă ai primit mail de la Mugur.

Pupici geaninoşi pentru tine şi Anjanina.

ajnanina spunea...

buna dimineata, Mikka!

buna dimineata, Geanina, si multam de pupici... inca mai am unii pe obraz...

fac cercuri temporare cu bratele in jurul vostru si va simt ca pe niste fiinte libere... de incercuiri ... :))

o zi exceptionala!

Mikka spunea...

Draga mea draga,
A dat inghetul in venin? Haaa! ce mi-a placut! Esti tare, o sa se lase intepatoarele astea de meserie!
Ati avut bac? Oooo! Inseamna ca ai fata mare! Bafta la toate si noroc cat carul!
Nu am inca alt mail de la Mugur. Mai scriu o strigare...
Multzam de pupici, am dormit cu ei toata noaptea. Trimit si eu divizie aeropurtata de pupici magici.

Mikka spunea...

Ajnanina draga, buna dimineata!
Multam de cercurile luminoase.
Ne invartim in dansul asta frumos si pe urma o luam la pas, sa deschidem ziua cu tot felul de bunatati.

O zi de minune, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Bună ziuaaaaaaaaaaaa!!!!1

Nu fiica-mea a avut examen, ea are doar 9 ani, Codiţă a fost la corectat, de aceea au venit.

Astăzi au plecat, la 5 dimineţa, eu doar ce m-am trezit şi pregătesc o postare de zile mari, sper.

Mie îmi este tare dragă, am primit un clip de la o cititoare care mă roagă să fac un scenariu după el.

În rest toate sunt foarte bune, amortizare 100% venin.

@Anjanina, pupicii geaninoşi sunt tare lipicioşi, nu mai scapi, draga mea.

Vă doresc o sâmbătă minunată şi revin, of course!

Mikka spunea...

Ahaaaaa! Ma miram eu, da am zis ca cine stie:)))))))
Sa-ti traiasca fetita, si domʹ profesor al tau, si tu, draga mea, sa fiti sanatosi si iubiti.

Ma bucur sa aflu ca veninul s-o amortizat... :)))))
Asteptam sa vedem ce frumuseti pregatiti, tu si draga ta cititoare.

Ajnanina si cu mine, pregatim si noi ceva. Va fi, de buna seama, o seara de magie...

O zi superba sa ai, plina de bucurii, diseara ne pupam iar!

mirey spunea...

da ,cateodata si casa ma strange ,e agasant si angoasant sa traiesti intre ziduri si atunci evadez iau aer curat de rezerva de la munte si vapori si particule de apa din jiu si cu ele stropesc zidurile limitelor celorlati chinuiti de asa zisa evolutie,de fapt involutia ziditilor.si plang pentru soarta lumii si incapacitatea multora de a vedea ca de fapt nu exista ziduri decat cele puse de propria minte.santem atat de liberi in fond ,pacat de toata risipa de timp pana ajungem sa constientizam contrariul...

Mikka spunea...

Ooo, daaa... Draga Mirey, de-am sti sa facem cu timpul vietii noastre drumul nezidirii, cat timp am avea! Si ce frumos ne-ar fi!
Pasare-Arc, arata-le zborul, draga mea!
Iar lacrima las-o pamantului. El plange in roua, dimineata. Noi avem doar de inaltat, acum... Si de mers desculti pe pamant, in libertate.