marți, 7 iulie 2009

Are you sleeping?


Noapte buna...

M-am asezat pe felia de luna si-mi privesc niste copilarisme...

Am o nebuna placere, o stare de vacanta, carata cu galetusa din mare, langa castelul de nisip "picurat"...

Mai stiu azi copiii sa faca asa castele, din picuri de apa si nisip?

Anul asta, din cate se deseneaza, nu am vacanta. Adica una asa, de macar o saptamana. Dar am tot fugit ici-colo, o zi –doua, si o s-o mai fac.

Eiii, si nici nu e nevoie. Uite-asa, doar din cateva abracadabre si ceva muzica si dans, se poate intra prefect in balans, si se face starea de vacanta.

Va pun asa, de noapte buna, o felie de voie buna.

Azi am revazut OBLIO- THE POINT pe youtube si m-am umplut de bine si de starea asta.

Daca dormiti, sa va fie somnul lung, bun si odihnitor. Daca inca nu, faceti o plimbare in desen animat si simtiti-va ca in vacanta... La urma urmei, e doar o simpla chestiune de stare... :))))))))


.





Update:

Mai stiu azi copiii sa faca asa castele, din picuri de apa si nisip?


Am gasit





39 de comentarii:

Geanina Codita spunea...

Draga mea dragă,
copiii mai ştiu încă să construiască din nisip castele, aşa cum descrii tu în răcăritoarea postare de vacanţă.

Se vede că-ţi este dor...de vacanţă...

Şi mieeeeeeee!!!!!

Mai am o săptămână de muncă şi închei, sper eu, cu orice activitate în câmpul muncii.

Îţi doresc o noapte în care visele să devină realitate.

Pupici geaninoşi, la orele dimineţii!

Geanina Codita spunea...

Ha,ha,ha...iar am venit!!!!!

Am circulat din blog în blog să văd ce au mai scris prietenii.

Am făcut popas la tine pentru un ceai, o partidă de HAMAC, chiar şi o răsturnare de...HAMAC, cu faţa către ţărână se acceptă.

La plecare îţi las cadou un castel de nisip pentru veşnicie.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

ajnanina spunea...

buna dimineata...
cred ca dormeam deja...

da acu vad si ma bucur...
mi-ai amintit... cu ani in urma imi petreceam zilele de nastere la mare...
intr-o dimineata a mea, ma plimbam pe plaja ametita de soare si cu pielea in flacari... ca urmare a exceselor din ziua anterioara :) vedeam marea, soarele si plaja tot una...
iar probabil aerul meu nu tocmai pamantean i-a facut pe niste pamanteni sa-mi ofere un castel de nisip... gratis daca mi-l impachetam singura...
desi l-am luat doar cu privirea, a fost cel mai frumos cadou primit vre-o data...

Mikka spunea...

Geanina draga,
Buna dimineaaaaaaataaaaaaa!
Da, mare dor de vacanta. O sa ma duc zilnic in cate un loc, in mintea mea, si prin parc, cu picioarele, in drum spre casa.
Multzam de castelul de nisip. Am gasit si eu unul, l-am pus in postare...

Sa ai o zi insorita si buna de tot,
Pupici magici, draga mea!

Mikka spunea...

Ajnanina, buna dimineaaaaataaaaa!

Printesa a marii, care iei tot soarele... Si castelele, in priviri...
Uite, am pus unul, si pentru tine.

O sa primesti cadouri si mai si, tine-te bine!

Deja in luna se pregatesc implinirile de vise...

O zi de minune, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Bună dimineaţaaaaaaaaaaaaaaaaa, la fetele dragî!

Ce credeaţi ?

Sunt aici şi citesc, recitesc, nu mai contează pentru a câta oară.

@Anjanina, am fost spre dimineaţă pe aici şi... nu mai era şerbet...

Poate laşi ceva pentru la noapte, eu nu prea le am cu somnul , iar şerbetul tău mă întăreşte şi îmi dă o culoare în obraji de zile mari.

Pupici geaninoşi.

@Mikka,
ce făcui azi noapte, umblai peste tot, prin toate ungherele, dar plăcerea a fost maximă când m-am suit în HAMAC şi... ai ghicit, am căzut cu faţa la sol.

Sunt bine, nu s-a rupt nimic, dar cred că un ceai ar fi binevenit pentru trezirea mea... definitivă.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

ajnanina spunea...

Geanina,
fie, iti dau... desi ziceam ca nu-ti mai dau pana ne vedem, nu rezist cererilor copilaresti...

uite, pentru tine si Mikka

http://2.bp.blogspot.com/_0wwRZ2UaVg8/R_3357Nj3AI/AAAAAAAABSU/DRdfNPfmiN0/s320/Serbet+de+menta+si+ceai+de+iasomie.jpg

ajnanina spunea...

Mikka,
da, dovezi exista...

http://www.worldofstock.com/slides/PCH1443.jpg

aproape ca nu indraznesc sa ma gansesc, nici pentru castelu de nisip nu eram pregatita... decat c ustarea de insolatie care m-a facut sa-l transfigurez in propriul meu castel :))

ajnanina spunea...

va pup, plec acum, ne re,,vedem" dupa-amiaza, si abia astept ziua de luni!

Mikka spunea...

Geaninaaaaaaa, ma omori cu hamacul ala!
Yo o sa-mi iau casuta la deal numa' ca sa am hamac! Tre' neaparat doi pomi, numa' bine potriviti ca distanta, sa stea bine prins hamacul.
Fata la sol? Bun si-asa, ca doar n-o fi fost prea departe. Cat de sus poti sa pui hamacul?
(Hmmmm.... nu vreau sa stiu raspunsuri posibile...)

Imi amintesti de "Noaptea Iguanei". Film de film... Hamacul in care se tot chinuia Richard Burton...

Yo o sa-mi iau unul si daca nu e, il fac eu sa fie ROSU. Un hamac rosu, da?
Desi albastrul e culoarea mea preferata, in hamac, vara, o sa fie rosu. Iarna, tot in hamac, o sa fie albastru...ori galben, vad eu.

Uite ceai de iasomie, bun de tot.
O sa ies la inaintare si cu mate de coca...

Mikka spunea...

Ajnanina, si tu???

Me muero, dupa serbetul alaaa...

Ay-ayyyy, si castelul ala, cu pici cu tot, e o minunatie.
Clar, la casa o sa am groapa cu nisip. Sa-mi fac castele, cate vreau eu.
Daca Og Mandino, in "Alegerea" luase casa - un far in mijlocul unei campii, eu de ce nu as face castele de nisip pe deal?

Luni... poate, yo nu stiu. N-am nici o veste de la cei doi prieteni. Mai sap cu lingura (nu cu lopatica)in nisip...

O zi de mare minune, draga mea!

Cristian Lisandru spunea...

Eu trebuie să spun BUNĂ ZIUA, MIKKA, pentru că abia acum am citit postarea... Sper că nu va exista copil pe lumea asta care să nu aibă plăcerea de a construi castele de nisip... Astfel de castele construiesc şi eu, permanent, chiar dacă am depăşit vârsta copilăriei. Dar oare am depăşit-o? Vreau să cred că nu!

Paul spunea...

Copilarismele tale se preumbla habauce, cand cu un picior in apa, cand cu unul pe vata de zahar... Miroase frumos, a apa sarata... Si a nuci stropiti...

Miriam spunea...

Draga Mikka, am citit azi mai atenta profilul tau...44, Balanta...o fi 24?...ca atunci vom canta impreuna venirea pe lume in aceleasi zile in acelasi '64 :)

Postarea de noapte buna e dragalasa tare precum copilaria..copilaria de atunci ca azi copiii au altfel de copilarie...fara nisip, fara roua, fara catarari in copac...fara cirese furate...

Cat despre vacanta, vad ca ai puterea de a crea si de a trai clipe de vacanta :)
Iti doresc o zi frumoasa!

Leo spunea...

Vacanta e o chestiune de stare, copilaria e o chestiune de stare, prietenia la fel. Unii oameni au darul de a induce aceasta stare celor din jur, si am sentimentul ca tu esti unul din acestia.
O imbratisare virtuala !

Mikka spunea...

Oooo, ce de daruri in gradina!
Si doar ce am dat un pic de apa si nisip prin ea...

Dragilor, cum sa nu-mi fie viata asa frumoasa?

Hai, ca fac un raspuns maaaaare!
Unul in care zic asa, in public, cu toata gura:

VA IUBESC!

Mikka spunea...

Draga Chris,
Asa e, placerea asta ramane peste ani.
Desi castelele de nisip tin doar pana ce vine valul... Dovada ca sufletul de copil face pentru a se bucura, nu pentru a obtine...
Si eu cred ca da, ai ramas cu sufletul de copil.
Altfel nu faceai ceea ce faci, asa cum faci...

Mikka spunea...

Draga Paul,
Vezi si intelegi. Gracias!
De ce as face altfel? Copilarismele ma hranesc. Asa am gasit dulceata vietii. In miezul amar nu mi-a fost bine. L-am aruncat. Stii cum e coaja verde de nuca. Si stii cum e si dulceata de nuci verzi...

Da, mai stropesc nucii.
Sunt suflete blande...
Si mai fac focuri in noapte. Asta a hotarat Tata ca ma lasa sa fac pe viata, cand l-am luat o data de piept si l-am intrebat DE CE?
N-a avut replica. Mi-a dat inapoi tot ce am cerut si crezusem ca mi s-a luat. Mi-a deschis apoi ochii.

Iti doresc drumuri limpezi, aer curat si timp pentru tine. Si poate ajungi si pe la noi, cnd vine vremea...

Mikka spunea...

Leuta draga,
Imbratisare maaaareeee de tot, pentru tine!

Daca le simti, le stii, bravo tieeee!
Sufletelule, tu cand ai drumuri pe aici? Ca virtualul e minunat, dar...
Sa punem starile impreuna, "pe viu"!

Mikka spunea...

Draga Mariana,
Ia te uita! Ce surpriza!
Anul e '64, da' ziua e 8... Balanta, adevarat. Si Dragon, tot ca tine!
Putem canta impreuna de cate ori vrem! Meritam, si noi, si viata!

Copiii sunt cei care ne reinvata bucuria. Si noi putem sa invatam pe altii. Da, se poate crea starea. Dar de fapt e o re-creare, dupa un gust pe care l-am avut...

Desi sunt si descoperiri, noutati. Zborul, de pilda, il stiu bine, desi n-am avut experienta in plan "real"... (Nu la avion ma refer, ala e zborul avionului)

Daca ne stim bine placerile, de ce nu ni le-am face cat mai des?

Am ramas datoare cu o vizita la tine. Stiu... voi veni in gradina, cat pot de repede.

O zi minunata, stralucitoare si racorita, draga mea!

aventoro spunea...

ce dragutz, pacat ca este miezul zilei

Leo spunea...

Tare-as vrea, Mikka draga. Ca n-am mai intalnit oameni frumosi de mult !
Uite ca nu se poate... Vin acasa de cel mult o data pe an, cel mult o saptamana-doua. Fugitiv prin Bucuresti... Cat sa ma scarbesc de aeroport si de controlorii din autobuze... :((

Mikka spunea...

Draga Sergiu,

Multzam de vizita :))).
Eii... stii, eu am de felul meu o singura forma de salut: "Neata!"
Asta pentru ca undeva pe glob e dimineata. La orice ora...
La fel si cu filmuletul si cantecul acesta. Undeva, cineva la ora asta e in plin somnic...

Mikka spunea...

Haa, Leo draga,
Pai, cine stie? Trebuie doar incercat. Cuvintele mele magice: "Why not?" Poate vii la aeroport si noi te primim cu flori. Taie greata... Sau in Bucuresti, intr-o statie de autobuz sau de taxi. N-am masina, ca te plimbam eu. Da tot asa, ne zici si sarim noi cu o solutie.
Orice e posibil.

Sa-ti fie bine unde esti si drumuri deschise si luminate sa ai!

Apropos: unde esti?

Leo spunea...

Din gura ta cea vesela si optimista suna tare bine, usor, realizabil. Mai stii ce ne ofera viata ?
Iti multumesc pentru deschiderea cu care m-ai primit in suflet, e mare lucru !

Leo spunea...

Am vazut intrebarea mai pe urma... Czech Republic ! :D

Mikka spunea...

AHA! Leo draga, esti in tara cu povesti! Arabella avea inelul cu care intra in tara povestilor!

Din viata stiu ca se pot implini vise ce nici nu indraznim sa visam. Daca asa mi-a fost, cum as putea gandi altfel?
Bine, inteleg si pe cei carora nu li s-au implint vise. Inteleg ca nu vad cate minuni au in viata. Incepand chiar cu viata. Doar cand omul e pe cutit, pe muche, simte ce mare lucru e sa respiri, sa misti... Dupa aia se schimba tot. Viata toata.

Putem, doar sa ne punem in minte si sa hranim cu inima.
"Why not" m-a dus vartej in Egipt... N-apucasem sa visez. Intrebare: mergi? raspuns: why not? Si restul s-a facut. N-avusesem nici idee, nici bani, nimic...

Cand mai treci pe ulita, da-ne de veste. Cine stie ce suntem in stare sa facem... Acum, nici eu nu stiu.
Ba stiu! Iti trimit multime de pupici magici!

King Banner-Like Moon spunea...

Mikka ,asta e numele meu budist ,ca sa stii cu cine ai de a face .asta ca tot a fost faza cu luna .

Bine mai Mikka ,frumos e sa spui ca nu sant bolgerita ,da nu scap ,ce e gipa ,se ia ?ce vrei sa nu mai dorm deloc ?si asa sant cu somnul la pamant!blog mai imi trebuie si o vii in fiecare dimineata cu ceai cald la straulesti 2 .eu voi transmite live din cripta!Mirey_pasarea arc

ajnanina spunea...

ei ?
ai facut-o ?
te-ai tuns ?

sa-ti fie de bine...

Mikka spunea...

Aaaa! Mirey Pasarea Arc!
Iertare, iertare, de trei ori iertare!
Gomen Nasai!
Te rog sa nu-mi permiti sa-mi fac sepukku! Goooomeeeeeen!

King Banner-Like Moon! Frumos numele tau budist!

Hai ca vin cu ceai, da' la casuta ta aia superba. Mai ai visine?

Mikka spunea...

'Neata, Ajnanina

Daca m-am tuns?
Daaaa... din jale se-ntrupeaza Electra...

ajnanina spunea...

ooo, abia astept sa te vad...
n-are cum sa nu arate bine...

Geanina Codita spunea...

Bună ziuaaaaaaa, dragele mele !

Mikka, nu râde, dar dacă nu m-am plimbat de 10 ori prin blogroll să te găsesc, nu m-am plimbat niciodată.


Nu pricep de ce nu vedeam, o fi de la frişca din postare.

O pup şi pe Anjanina şi mă pun pe scris de mai.

Ieri mi-a făcut figuri serverul, iar la ora 00:00 m-a liniştit definitiv până astăzi pe la 9.

Mikka spunea...

Daaa... in fine, chiar am toate culorile.
Si GRI, da?

Mikka spunea...

Geanina draga,
Nu ma gasea pentru ca eu dormeam dusa... Nu spun de cine si nici unde :)))
Am avut in fine o noapte de muuuuult somn. Oi fi facut eu ceva de o fi adormit si serverul. Cine stie????

Noroc ca acum, la servici tre' sa lucru ceva si asa ca obligat m-am trezit... partial, ca de obicei. De fapt, tot timpul dorm, pe dinauntru... Ca sa visez mai bine!

Te citim indata si pe tine, doar sa mai mesteresc niste mesaje "la extern"...

mirey spunea...

Mikka ,cand ne vom revedea va aduc compot de visine sau visine congelate sau visinata dulce -dulce cu aroma de migdale sau dulceata ce vreti voi ,oferta e bogata ,am terminat cu productia pe anul asta saptamana asta ,a fost un an bogat ,roditor ,de necrezut ,cand am cumparat casa anul trecut am cules o mana de visine si anul asta nu se mai termina culesul asa multe au fost ,dupa cum v-am zis .eu practic nu am facut nimic ca sa sporeasca recolta decat am destelenit putin locul ,am mangaiat fiecare copac in parte si le-am spus ca-i iubesc si ca ma bucur ca i-am gasit si uita-te si tu ce minuuni poata sa faca iubirea incredibil,,am mangaiat si nucii asa ca la toamna o sa am si nuci de adunat ,cine stie poate ne adunam intr-o zi si o sa stam la iarna la gura centralei si o sa spargem nuci ,o sa bem visinata si o sa povestim ,eu din Franta ,tu din Peru ,cine stie ,n-ar fii frumos?ps tocmai am aflat ca si corcodusii gem de roada asa ca poate avem si tuica ,asa pentru gustare ,sa vedem cum stam cu vinul ,strugurii ce o fii cu ei ,am o bolta micuta cu strucuri parfumati ,tamaiosi ,mai mult de mancat ,da putem sa cumparam branza din piata de la tarani si mancam cu struguri ,raiul are un nume comestibil!tu vii cu ceai ,bineinteles ca nu-ti permit sa -ti faci sepukku!

Mikka spunea...

Oaaaa, draga Mirey, ce de belsug si bunatati!
"Raiul are un nume comestibil"...
Foarte frumos si mai ales gustos!
Ce de ispite! Si fructe bune, si tuica, si vin!Si mai ales visinata!
Nu degeaba zic eu "M-am lasat de mancare... si m-am apucat de bautura".

Da...iubirea face sa iasa apa din piatra seaca. Tot caut pe net sa gasesc gradina despre care am citit candva, facuta de trei oameni (un cuplu si o femeie) pe stanca, undeva, pe malul marii. Parca era in Anglia, nu mai stiu. Pe stanca golasa au pus flori si ierburi si le-au hranit cu iubire. Si a iesit o gradina de rai...

De cand mi-ai zis de casuta, am luat-o razna de tot. Imi caut casa, aia a mea, pe care o rog sa strige mai tare dupa mine, sa o aud... "La gura centralei" (tare faina, asta!) o sa povestim, cel mult la anul, si de soba mea...
Asa sa fie!
Sa ne bucuram!

Paul spunea...

Vine ea si vremea aia... Trebuie...

Mikka spunea...

Eiii... Draga Paul, asa sa fe! Pentru asa o placere, a vederii, il mai resuscitez un pic pe Trebuie, pe care altfel l-am sters din vorbele mele...
Drumuri linistite si bune sa ai! Si pauze bine platite!