marți, 7 iulie 2009

Un scurt "Despre mine" - leapsa

Am primit o leapsa de le Geanina si am intrat in joc.

Iata ce a iesit, asa, la repezeala...

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici cel de-al patrulea rand.
" " Pagina 18 e o pagina goala . Deepak Chopra - Calea Magului

2. Fără să verificaţi , cât e ora? vreo 12 jumate
3. Verificaţi: 13:10

4.Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
Roche inflorata cu dantele. Tipic englezesc....

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?.
La ce-mi scrisese Geanina pe gmail.

6.Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Melodia “Guantanamera - Julio Iglesias" - radio al unei colege de birou .

7. Când aţi ieşit ultima dată şi pentru ce?
Dimineata, ca sa vin la munca.... Mai fac inca de-astea...

8. Ce aţi visat ieri noaptea?
N-am prea visat, vorbeam in somn si n-am lasat pe altii sa vorbeasca.

9. Când aţi râs ultima dată?
Cred ca acum vreo cinci minute... hai, max opt.

10.Ce aveţi pe pereţii încaperii unde sunteţi?
O spartura mare cu ceva gratii - un soi de aerisire, da' e doar de forma. Dulapuri cu multe rafturi pline de dosare. Niste geamuri mari care nu se deschid.

11. Daca aţi deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O bucata maaaaaare de padure. Sa am grija sa creasca liberi copacii.

12.Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
"Devil beside you" - Taiwanez online, revazut de cateva ori. Aseara eram iar pe la jumate. Imi place rau de tot Mike He.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Parul meu.Ieri am pus o masca de par cu plante si petrol. Azi aveam parul muuult in toate directiile. Maine oricum ma tund.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?.
E un chestionar si atat...

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
S-a reluat cursul de dans arabesc, diseara ma duc sa trag un shimmy...

16. Care este prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Daca ar fi fost, ar fi fost Kris.

17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Daca ar fi fost, ar fi fost Mihai.

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da. Doar gandit. Am prieteni in Noua Zeelanda. Raiul pe pamant...

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
"Ce ti-a luat atata?"

20. Daca aţi putea schimba ceva în lume, în afara de politică, ce aţi schimba?.
Pe "trebuie". L-as desfiinta.

21.Vă place să dansaţi?
Enorm. De fapt, o fac aproape zilnic (nocturn).

22. George Bush?
Ce?

23. Ce aţi văzut la tv. ultima dată?
Capul mare si negru. A trebuit sa-l sterg de praf, ca a venit nenea de la UPC sa-mi puna un aparat smecher, care imi face viteza la net de 12 Mbps. A pus un fir si in tv, pe care il tin pe masuta ca sa aiba si ea ceva pe ea...

Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească această leapşă?
Nu am "ar trebui". Daca doreste vreun cititor sa preia, please, feel free...

18 comentarii:

ajnanina spunea...

nu te tundeeeee....

Mikka spunea...

Eiii... macar asa, putin... Am fixat de ieri o "vedere" cu niste fete, vis-a-vis de birou. Sa ma tunda "un pic". Si asa am trei fire... :)))))

Geanina Codita spunea...

Bună ziuaaaaaaaaa,la fete dragi!!!!!!

@Mikka, ulei de ricin şi părul nu o să se mai oprească, va creşte precum aluatul bunicii, ca să citez un poet în viaţă.

@Anjanina,
eşti mai aproape , ca distanţă, de ea, nu o lăsa să facă greşeli cu podoaba capilară.

Mikka spunea...

Gracias, Geanina draga, o sa ma fac aluat, asa cum zici. Sar'm'naaaa!
S-a comis deja... de mai demult.
Am vrut sa ma fac lupoaica gri si am iesit o oaie balaie. La coafor, da?
L-am facut iar cioco, da' s-a decolorat.Mai caramel, asa...
Am o bafta pletoasa teribila.

Nu mai am rabdare sa ne vedem. Am inceput sa tropai, la birou. Noroc de mocheta, nu prea se aude. Da' iese praf...

Ajnanina... draga de ea, ce ma mai scoate la serbet. Da' deja nu-mi mai ajunge.... vreau si ceai si cafea, si chef de chef!

ajnanina spunea...

Geanina, cand vii?

o s-o las pe Mikka sa faca ce vrea ea cu capul ei, eu o iubesc oricum... da mi-e ca vine zburatorul ala al ei tocmai acu, si n-o recunoaste... pana nu deschide gura :))

Mikka spunea...

HAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Anonim spunea...

haha. cam circulă leapșa asta. :D

dar îmi place, că aflu cărți și filme noi :)

Mikka spunea...

Da, draga Ilana,
Iata unul din multiplele foloase ale unei lepse... Pe langa distractia de rigoare - adica exact fara rigoare, doar distractieeeee!

Geanina Codita spunea...

Ha,ha, ha ...
ce mi-a plăcut Anjanina!!!!!

Cred că data de 13 va fi pe placul tuturor "nebunilor frumoşi care trăiesc şi iubesc"

Mikka, oaieeeee!

Doamneeeeeeeeeeeeee, abia aştept să vă întâlnesc să o facem latăăăăăăăă!!!!!

Mikka spunea...

O facem lataaaaaaaaaaaa! desigur, asa va fie! Sa rezistam insa pana atunci, ca yo nu mai am rabdare, ma latesc pe birou ca o peltea....
Si Garda Nationala s-a desfiintat!
Sau nu?

OK, sper in 13....

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
poate să vină şi Garda Internaţională, le recit "Treceţi batalioane române Carpaţii" şi rezovăm .

Mai este puţin,dragele mele!

Leo spunea...

Concluzia mea e clara... O femeie eleganta si zambitoare, care lucreaza intr-un mediu claustrofobic. :)

Cristian Lisandru spunea...

Mikka, BINE TE-AM REGĂSIT! Şi mă bucur să observ că eşti tare bine dispusă... Eu sunt încă sub emoţiile montane, dar încerc să îmi intru în ritm cât mai repede! O seară cât mai plăcută îţi doresc!

Mikka spunea...

Geanina draga, asa facem, cantam! Le cantam "la toti"... Ce recitat? Cantare, de-a dreptul...
Hai ca mi se trage de la prima zi de libertate. (Am o libertate in plus, azi - Ha, imi amintesc de faza aia cu inel si corp, liber de patrate si element simetrizabil)

Am luat-o raznaaaaa. Nimic nou, la mine...

Mikka spunea...

Leutule drag,
Aici las cum zici matale... Desi ar mai fi de umblat si la eleganta, si la claustrofobie... Eiii, da stiu ca-i gluma...

Cu zambetul, da. Asta, da. Daca n-as avea zambetul ala de Peter si Heidi la un loc, ala cu gura stramba, as fi luat iar calea codrilor... Ceea ce de fapt nu e prea departe... de a se intampla, nu ca distanta...

Ma fac haiduc, cat de curand...
Doar cu locuinta.

O noapte de minune iti doresc!

Mikka spunea...

Draga Chris,
BINE AI REVENIT!
Nu pot sa cred... Ma ciupesc un pic, da' cu mila.
Emotiile montane...tine-le cat mai mult, cine stie cand mai ajungi sa dai de ele...
Abia asteptam sa chefuim! La capitolul asta am suferit grozav... Las' ca ne scoatem noi parleala...

Noapte magica sa ai!

Paul spunea...

pct.10 - parca ai fi inchisa in dependintele lui Ali-Baba. Chiar nu poti iesi de-acolo?

Mikka spunea...

Eiii.... Draga Paul, ies tot timpul. Sunt pe net... Si in capul meu calatoresc peste tot. Oricum, eu am Turbinca lui Ivan, ca si Danut Deleanu.
Si cu nebunia asta data in clocot, o sa ies. La iarba verde, cat de curand posibil. Si definitiv...

O noapte minunata iti doresc!