joi, 16 iulie 2009

Balamuc la etajul 8

Azi am pus mana pe timp si il invart bine, sa dea si el ceva mai multa dulceata.
Haaaa, rade de mine!
Da, am de reasezat lucruri, oameni, situatii si... pe mine, pe undeva, dupa ce netezesc talmes-balmesul.

Ati ghicit! Tre sa "restaurez" casa, dupa razboi. N-o fac decat cu muzica. Si bairam... Rarele mele momente de zgomot (acasa, ca in padure fac cum vreau...).

Balamuc la etajul 8, pisica alba vanzolindu-se prin casa si pisicile negre sarind pe geam... ori viceversa.

Ye, neste "ezemple", ca sa vedeti cum e...








Hai, zi buna s-aveti, manca-v-ar Raiul!


PS Nu ma pot abtine: Ma-nnebunesc dupa melodia din "Pisica neagra, pisica alba". E cea de la genericul emisiunii "de pe vremea mea": "Din comoara folclorului nostru"...

Chavaleeeeeen romaleeeeeen!

.

10 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Da, o melodie excelentă, îmi era tare dor de ea... Balamucul va fi repus în ordine, până la urmă, aşa sper...

Mikka spunea...

Daaaaa... ma rog de "ele" sa se faca singure... Nu sunt deloc genul domestic... (nici salbatic) O ciudatenie, acolo, care nu intelege inca de ce "trebuie" sa faca ceva.

Las ca trece!

Bubamarooooo!(balamucu de la cap... nu. Nu mai are nicio sansa...) :)))))

O zi de mare efect special sa ai, draga Chris!

Leo spunea...

M-ai binedispus ! Muzica asta si filmul cu pricina imi dau mereu chicoteli !
"Djindji - rindji bubamaro
ciknije shuzhije
ajde more koj romesa..."

Mikka spunea...

Draga Leo, ma bucur ca ti-ai gasit aici o portie de ras... Uite, am incheiat prima... pauza de lucru, ascultand si eu inca o data si revazand primul clip. Ala ma da pe spate cu scaunul, de cate ori il vad...
Djindji - rindji bubamarooooo!
Chavaleen romaleeeen!
Heyyy hoop!

O zi de mare veselie sa ai!

Geanina Codita spunea...

Mikkaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Ce-i aici , draga mea???????????

Am nimerit bineeeeeeeeeeeeee?????????

Dacă este "balamuc" eu spun întotdeauna prezent....

Muzica m-a întrodus în atmosferă...

Pupici geaninoşi cât cuprinde ...balamucul...

Cristian Lisandru spunea...

Nici domestic şi nici sălbatec... Interesantă descriere... Îmi place "ciudăţenia" ta...

Mikka spunea...

Geaninaaaaaa! Holaaaaa, queridaaaaa!

Ai nimerit bine, daca te uitai dupa o zona de balamuc... (ah, imi place cum suna!).
Incerc sa asez cate ceva dupa "dezmutare", insa am obosit deja... Mai ales ca am chef de vacanta, nu de actiuni intre patru sau mai multi pereti. M-am consolat cu o zi de balamuc...

Da imi ofer si cate un intrat pe net, uite-asa! Daca e bal...
Adica bairam, uite, avem muzica specifica.

Pupicii au sosit, multam, uite, ii trimit inapoi la tine, inmultiti si balamuciti...

Mikka spunea...

Da, Chris, ciudatenie... Ca personajul meu indragit de poveste, Fata saracului cea isteata.
Nici calare nici pe jos, nici pe drum, nici pe langa drum...

ajnanina spunea...

http://www.margelute.info/?p=1241

Mikka spunea...

Oaaaa, margelute cu pisica neagra si pisica albaaaa! Superbe! Ce idee desteapta!

gracias!