miercuri, 15 iulie 2009

Ascultand timpul

...
foto

Intre falfairile clipelor se strecoara uneori inalte coloane sonore.
Ca si cum realizatorii filmelor (povesti ale noastre) ar cauta sa imprime alta si alta curgere melodica, facand din fiecare secventa un potential
to be continued ...

Intr-unul din cantece, posibilele cautari si descoperiri, cele ale
de ce –urilor copilaresti...
In altul, tacerile de dupa
AHA-urile pline de uimire, cu ingenuncherea in fata revelatiei...
In altul, cantecul inimilor gasite una pe alta, cantand la fel...
In altul, trista unduire a despartirii, care crede ca urmeaza doar
the end...

In fluxul asta muzical si intra-temporal, primesc uneori dezlegare de la Marele Papusar si pot sa vad intreteseri si melodii ce-au fost cantate candva sau ce-si asteapta cantaretii.
Ca orice vazator incepator, pot asculta si vedea coloanele colorate sonor ale altora. Impletirea lor imi este indescifrabila inca in ce priveste feliile mele de cantec si de film...

Infasurata in mister, coloana sonora a propriului meu film imi este data inca in secvente ce se incheie cu o nota de trecere, iar in functie de asta fauritorii cantecului schimba registrul, surprinzandu-ma destul de des...

Ascultand timpul, derulat ca film al vietii mele, e posibil ca intr-o zi sa inteleg, sa montez ecranul si sa-mi deschid un cinematograf.
Ma intreb insa daca se va gasi cineva sa vina la vizionare, desi va fi intrarea libera...
.

6 comentarii:

ajnanina spunea...

oh, sigur ca vor veni...
pentru ca de fiecare data filmul va fi altul...

pentru ca fiecare secventa poate fi savurata separat, si in contextul celorlalte...
si fiecare privire in trecut, incarcata cu experienta inca unei clipe din viitorul prezent poate sa sune altfel...

si vor aparea cinefilii si criticii de film, adolescenti care sar peste zid, nestiind ca intrarea e libera...
admiratorii si cei care vor scrie carti dupa filmele tale...

stiu, nu-ti doresti asta... si mai stiu ca esti si suficient de detasata ca doar sa zambesti...

aici, ascultand zilnic coloana sonora a gandurilor zilei, in momtea noastra oricum, textele tale devin scenarii :))
oricum, tu dansezi , iesind superb din ele... :))

pe vremea cand ascultam muzica, inaintea erei CD aveam casete cu muzica selectata pe stari si secvente... nu mai e filmul meu... :)
poate imi voi relua jocul, fiind mai constienta de el...

punctul in care m-am conectat sonor la filmul tau a fost ,,Tiempo y silencio".

Cristian Lisandru spunea...

"Infasurata in mister, coloana sonora a propriului meu film imi este data inca in secvente ce se incheie cu o nota de trecere, iar in functie de asta fauritorii cantecului schimba registrul, surprinzandu-ma destul de des..." - da, frumos scris... "Ascultând timpul". De câte ori nu am pus urechea la cer pentru a încerca să ascultăm cum trece timpul peste, prin şi pe lângă noi... Uneori ne-am supărat pentru că ni s-a părut că trece prea repede. Alteori chiar am dori să treacă mai repede, atunci când aşteptăm un eveniment care ne face o deosebită plăcere... Timpul - hulpav şi pasional...

Mikka spunea...

Ajnanina draga,

intai, :)))))...
Pe urma, da... din secvente facem noi insine atatea scenarii... pentru alte filme.

O sa pun acum doua secvente, care arata grozav ce-as face eu azi... Oricum, ceva din ele tot o sa fac...
Partea cu alergătura, sigur-sigur.

Tiempo y silencio... Stii de ce te-ai conectat tu atunci? De noaptea aceea de ajun, din Cusco, dupa ce vazusem Machu Picchu. Direct in varf de maige, draga mea.
Bun simt de conectare... :)))

Mikka spunea...

Da, Chris... timpul - hulpav si pasional. Bun prieten, cand si cand, surprinzator de "tradator" alteori. Ne face sa invatam a-l calari, tinandu-l stans de coama si de aripi, si cand credem ca suntem stapani, azvarle cu noi in praf... Da tot suntem mai tari. Cum iti spuneam mai demult, traim ca si cand am fi nemuritori.

Azi mi-am luat timp, sa fac ce vreau cu el. Macar o zi...

ajnanina spunea...

pe playlist-ul tau, la punctul 1 te-am insotit cu drag si cu gura pana la urechi...

daca ajung la o conexiune mai buna imi fac si eu de luna viitoare...

ma bucur ca azi ti-ai luat timp...

despre ce-as face eu azi... si oricand...
uite:

http://www.youtube.com/watch?v=sw5rOyCeqqs

Mikka spunea...

Daaaa.... frumos... merge la o superba plimbare...

Pentru zzzzzapaceala si deszzzzapaceala, mai bine Bubamara sau latino. Rondo se cere savurat in relax...

O zi de minune si de mare relax, draga mea!