duminică, 12 iulie 2009

De la o plimbare...

De la o plimbare in Cismigiu, unde am petrecut clipe de minune cu Ajnanina si cu Geanina,am venit cu multe bucurii.
Una, aceea a timpului trait in impreuna. Are o dulceata de neegalat. Bucuriile astea sunt rare, ca pret, ca nestematele, si tot ce putem face e sa le tinem cat putem, vii, in inima. Zambetul si atingerea calda a povestilor de viata sunt daruri ce trebuie pretuite pe masura marimii sufletelor din care vin...
Cine stie cate astfel de bucurii vom avea? Muuulte vreau sa cred, enorm de multe.
Multumesc de acest dar sufletelor frumoase care azi au aripat ziua si visele mele.

Un cantec romantic pentru Frumoasele mele de azi si pentru toti cei pe care ii purtam in visele noastre:



O mica lamurire: Ca si toate povestile de dragoste ale vietii mele, "Romeo si Julieta" are happy end, refacut de mine cand eram copil...
.

Update: De la Mirey, un dar de suflet frumos pentru prieteni si pentru prietenie.
Multumesc, Frumoaso, Validation e o minune de film...


YOU ARE GREAT, YOU ARE AMAZING!


47 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Dragele mele dragi, mă bucur enorm pentru că v-aţi simţit bine şi trăiesc doar regretul - imens, de altfel - că nu am putut fi alături de voi... Dar cu prima ocazie nu mai scăpaţi de mine. A se pregăti ginul!!!

Mikka spunea...

Asa va fi, venim cu ginul, cu tonicul bucuriilor noastre si cu lamaie de zambete!
Si te poftim sa vii cu chitara, draga Chris!

Cristian Lisandru spunea...

Vom lua şi chitara, dar numai dacă ea va fi de acord să facă o deplasare... De regulă o întreb. Dacă aude că vreau să şi consum una sau alta, atunci face pe mofturoasa şi se dezacordează...

Mikka spunea...

Ok, o intrebam atunci si pe dumneaei si ii supunem aprobarii meniul, in prealabil... In special zona lichida a acestuia. Daca nu doreste, asta e... Cantam noi, asa cum o fi, dezacordat. Oricum, pe mine anumite lichide ma acordeaza grozav... Sa nu mai pomenesc de magnetizare, nu? :)))

Cristian Lisandru spunea...

Ce-am mai râs când am citit despre acordarea rezultată în urma îngurgitării unor lichide... Bună acordarea asta, bună şi magnetizarea... Trebuie să avem grijă să fie pe masă exact lichidele necesare acordării... Ha, ha!

Mikka spunea...

Heee... ma bucur ca aderi la idee si procedeu. Pai, cum altfel?
Nu degeaba masa e masa, tre sa aiba rotunjume, chiar daca e patrata... Sa dea rotunjime la chef... Pe masa, neaparat, pentru mine cel putin, CAFEA! Desi nu e buna la voce, dar cu frisca merge de minune. Si pe urma niste lichide galbui, sa fie pentru gat ca sacazul pentru corzile de vioara...

Cristian Lisandru spunea...

O altă replică memorabilă, azi eşti în mare formă... Lichide ca sacâzul! Asta da, pentru... corzile vocale!!!

Mikka spunea...

Pai da, forma am, doar am degustat cele bunatati... de pe masa si din suflete. Am o mare incarcatura de bucurie... Data viitoare o sa vezi cum e... Simplu, frumos si bun!
Si te tine pe urma multa vreme starea de bine. Normal ca visez la chef dupa aia... Multa vreme. Si deja am o lista de alte bunatati... Mmmmm! Si nu e inca vremea culesului...

Cristian Lisandru spunea...

Ce tentaţii, ce tentaţii... Bate ploaia-n geamuri şi noi vorbim de "beuturi". Normal, la atâta lichid care curge peste oraş... De ce n-or da norii cu vin în umbrele, vezi că lumea e croită strâmb?

Mikka spunea...

Oaaaa... Superb! Da, ar fi fost oamenii cu gurile cascate pe strada, nu s-ar fi lasat acoperiti de umbrele, si ar fi cantat cu totii, fericiti si chercheliti...
Stii, asa cum se fac ploi, cu iodura de argint bombardata in nori, cum ar fi sa organizam un bombardament cu esenta de Murfatlar si Cotnari si alte alea de mai stii matale mai bine? Mi-as face curaj si mi-as lua brevet de zbor (desi nici carnet si nici masina nu am)doar sa bazai norii si sa dau la oameni doze de chef si fericire...
Ma si vad calare pe coada de avion (pardon, de matura...)

Cristian Lisandru spunea...

Între două ploi cu vin, ar putea să dea şi-o răpăială cu gin...

Mikka spunea...

Ala ma da la podea doar daca sufla spre mine... Un fir am avut azi, cu gheata si apa tonica, si eram deja pe lac... Iar la Geanina a data gata paharul. L-a culcat pe masa. Ginul are trebui incadrat la armament nuclear...

Cristian Lisandru spunea...

Tare de tot bombardamentul cu Murfatlar. Şi cel nuclear, cu ginul... Ce-am mai râs... Călare pe mătură? Nu cumva tot în pijama?!!!!

mirey spunea...

Draga Mikka ,citindu-te ajung sa zic -you are great -exact ca personajul din acest film -validation -
ce bine ar fii sa facem o vapaie sa apriindem spiritele, ca tot mai multi oameni sa -si foloseasca acest dar divin de al recunoaste pe celalalt, de al face sa se simta valoros ,e ceea ce simt de multe ori si-mi vine sa spun caeodata in gura mare -santeti atat de frumosi ,oameni buni ,fiecare are o calitate rara ,ceva care il face unic de neinlocuit ,maret si o bucurie pentru macar o persoana ,atatia oameni asteapta sa fie vazuti ,recunoscuti ca fiinte umane ,nu sant invizibili pentru numele lui Dumnezeu.

Prietenia e o incununare a unui lung sir de recunoasteri, macar minore, a darurilor din oameni ,prietenia insa vine ,parca, cu un sac de calitati pe care le vezi in celalalt atat de coplesitoar ,ca e practic imposibil sa nu ajungi sa-ti iubesti neconditionat prietenii .Ei sant spuma zeilor ,pentru care viata merita traita si chiar atunci cand ii pierdem ne raman in amintire esentele tari ale inaltimilor pe care le simti in prejma apropierii de perfectiune ,de tot ceea ce poti gasi intr-o finta umana pentru o bucata de vreme si inca o vreme sau pentru toata vremea ...

Hai sa incepem sa vedem maretia din oameni!si bucuria si zambetul sa-l avem mereu la purtator!

http://www.youtube.com/watch?v=Cbk980jV7Ao

Cristian Lisandru spunea...

@Mirey - "măreţia din oameni" - frumos spus, scuze că am intervenit...

Mikka spunea...

Pai da, cum altfel, Chris:)))
In pijama, ca-i noapte (s-o creada ea!) Si-n avion la fel as fi, ca numai noaptea ne lasa sa bombardam "vinific" norii... (na, ca am inventat o vorba...)

Mirey e o scumpete, si commentul tau o sa-i placa, desigur, nu-i loc de suparare...

Mikka spunea...

Mirey, dragoste, ce faci? Si tu nocturnesti? Multumesc de toata frumusetea asta scrisa de tine, si de film. Il vazusem candva si acum il primesc cu mare drag. Uite, l-am pus sa-l vada si ceilati.

Ceea ce vezi in celalalt. Merita pretuit si el, cel frumos, si privirea care vede frumos. Prietenii adevarati sunt rari si atat cat avem fericirea sa-i avem in preajma e grozav sa stim a ne bucura de ei!
Esentele tari ale inaltimilor... Da, e un dar sa simti asta!
Bucura-te, suflet frumos!

Cristian Lisandru spunea...

"Vinific" - asta da vorbă. A se reţine. Eu mă duc să pun de-o cafea... Cu pijamalele nu mă împac (pe mine) dar le admir...

Mikka spunea...

Oaaa!Bravo, cafea sa fie!
Cu pijamalele, pe ploaia asta doar asa pot sa colind. Yo-s friguroasa (balanta, deh - pufos si calduros)si nu ma incumet altfel in strada... Desi o sa am ce stoarce pe urma...

Geanina Codita spunea...

Mikka,
mi-o făcu ploaia, draga mea. Beznă totală .

Am revenit , dar se pare că voi sunteţi deja în pijamale şi gfaceţi somnic.

Urez somn uşor unei prietene de zile mari.

Cristian Lisandru spunea...

Cafea, să curgă... @Geanina - nu doarme nimeni, cel puţin deocamdată. Stăturăm la o vorbă, schimbarăm impresii. Şi fu bine. Am crezut că ai adormit şi-ţi veghearăm visele...

Mikka spunea...

@Geaninaaaa, nu dormim! Ce sa mai dormim? Acu canta cocosii - or fi cantat deja, dar le-a curs apa in gusa, n-am auzit nimic decat ploaie si iar ploaie...
Somn usor si tie, draga prietena de zi si de noapte, pe cand o fi sa dormi... Sa visezi frumos...

@Chris, macar ai facut cafea de-aia, la castron de supa?

Geanina Codita spunea...

@ Cristian ,
somn vegheat de cei mai buni prieteni, ce să mai zic, mă simt onorată.

Mikka,
sunt pe baricade până pe seară, nu am cum să dorm, mai este de lucru.

Mikka spunea...

Draga mea draga, atunci sa ai spor in toate, sa fie bine si usor cu copiii astazi, la examen - dupa asa o zi si o noapte sa ai cap limpede si sa rezisti in mare forma la cheful de dupa...

Geanina Codita spunea...

Mikka,
sunt aici , chiar dacă scriu pe foi subiecte multiple, diverse şi sper eu rezolvabile...

Mikka spunea...

Oaaaa! Atunci chiar ca trebe cap limpede. Dar am eu feeling-ul ca ai o perfecta pricepere la subiecte multiple si rezolvabile.
Succese maxime si chef de chef dupa aia!
Megapupici!

Cristian Lisandru spunea...

O zi bună, fete dragi - bună dimineaţa, cu Iordache şi Ploieşteanu... De ce nu? Cafea, ceai, vin, după ne dorim...

Mikka spunea...

Buna dimineata si o zi minunata si tie, draga Chris!

Da, am gustat deja muzica, ceaiul si cafeaua de la tine din gradina. Multumim!
Multam frumos de toata noaptea asta călătorita prin ploaie.
Sa ne recitim cu bine, cum zici tu, intr-o noua zi, plina de mare chef! Daca-i ploaie, cu chef sa fie!

Geanina Codita spunea...

Mikka,

sunt clipe pe care eu le preţuiesc mai mult decât valorile materiale.

Asta înseamnă pentru mine întâlnirea cu voi.

Un ceai , te rog.
Astăzi voi pregăti şi din cel ce mi l-ai dat astăzi, trebuie să încerc şi senzaţia asta.

Mikka spunea...

Mate de coca, draga mea...
Senzatia... nu stiu. Poate pentru ca e de acolo, din Anzi, senzatia mea e de zbor... Asa, poate fi un ceai obisnuit, nu are cine stie ce gust. Si totusi, pentru mine, in el e o Inima. A Mamei Pamant. Hranita cu lumina Soarelui. Si vegheata de zborul vulturului-condor...

O zi de minune sa ai, querida!

Geanina Codita spunea...

Mikka,
draga mea draga, am făcut ceaiul, este divin!

Mulţumesc cu tot sufletul.

Acesta îmi va da energia de care am nevoie pentru noua zi care a început la fel de frumos ca şi cea de ieri.

Cristian Lisandru spunea...

Cu ploaie şi cu mare chef - de ce nu? PS - la mine beau cafea, dar am trecut şi pe aici ca să beau un ceai. Din câte se aude este unul excepţional... O zi pe măsură, Mikka!

Geanina Codita spunea...

Cu mare chef şi ploaie, Cristian.
O zi de duminică pe care nu o voi uita curând, cum nu se va întâmpla nici cu ziua de ieri.

Dacă Mikka lipseşte un moment, îţi ofer un ceai, fac eu puţin pe gazda, dacă Mikka îmi permite.

Paul spunea...

Prin atingerea mainilor, v-ati impreunat gandurile, ati reusit sa creati clipe frumoase, legamant al unei prietenii ce a inmugurit aici, in virtual.
De nu v-as cunoaste, as spune ca este un moft de o zi, insa in voi este multa iubire ce asteapta a fi spusa in intalniri viitoare ce vor ramane legaturi vesnice...de prietenie.

Mikka spunea...

Draga Geanina, buna dimineata!
Sper ca a fost bun ceaiul. Multumesc ca ai primit oaspetii in gradina, eu plecasem un pic...
Acum cred ca tu esti deja la examen.
O zi minunata sa ai, draga mea!
Pupici magici!

Mikka spunea...

Draga Chris,
Un pliculet, salvat de la ploaia asta fooooarte uda, te asteapta "data viitoare".
Ceaiuri virtuale avem o multime, doar ca eu am cam pierit din piesaj... Ma luase apa... Acum gata, sunt iar pe felie, dar nu se stie cat. Am primit niste vesti cam nelinistitoare azi, posibil sa apara curse...
Oricum, deocamdata am pus ceai in cani si e deschisa gradina.
O zi de minune, cu mare chef si antren! Sa zgaltaim un pic mahmureala zilei asteia ude!

Mikka spunea...

Paul draga,
Multzam de vizita si de frumoasele cuvinte lasate pentru prieteni. Da, e o minune sa putem face saltul si virtual si fizic, pentru a ne bucura impreuna de viata.
O zi minunata iti doresc, in care sa te bucuri de fiecare clipa!

TreXeL spunea...

messenger.yahoo.com
:P

mirey spunea...

M-am culcat si am visat ca viata e o bucurie
M-am trezit si am vazut ca viata e o datorie
AM actionat si iata ,datoria era bucurie
-Tagore-

mikka ,bucuria e semnul infailibil al prezentei lui Dumnezeu .


Mi esti draga Mikka ,imi aduci bucurie ,e ca in jocul ala dulce de copii ,ai culoarea rosie pe tine?

O ARE, oameni buni,pe ea ,o are!e ca in Dune am gasit mireasma !hai sa omoram viermii interiori sa ajungem si noi la mireasma ,ca sa putem sa bem si noi apa vie, ca sa putem traii, sa fim vii nu morti.

DOAR NOI spunea...

O zi senina si ganduri calde si frumoase!
Mi-e dor de voi... de plimbare... de abia astept sa scpa de examen... indiferent cum.. nu mai suport sa invat.Sunteti suflete frumoase, intr-adevar. Si echilibrate si nu va plangeti din nimic (asa ca mine).
Numai bine.

Mikka spunea...

TreXel, esti formidaaaabiiil!
Haaa!
No, yo messenger, never-ever! Am ras si cu Geanina, de mine, desigur. Scriu foarte greu, incurc literele si mi-e cumplit sa rescriu de șapte ori cuvintele. Prefer de o mie de ori sa vorbesc cu omul, decat sa scriu... Ai crede? Ei, da blogul asta e mare dovada de masochism, dar n-am ce face... :))) Recunosc ca-mi place!

Mikka spunea...

Da, Mirey, Bucuria e semnul infailibil al Prezentei.
O sa povestesc poate cumva cum asta, despre Bucurie, a fost o tema adusa mie de imaginea vie, in fata ochilor, a unei Frumoase care plecase un pic, atunci, sa se odihneasca intre stele. In doua ceasuri mi-a aratat lumi nemaivazute si mi-a deschis ochii, sa vad. M-a scufundat, pur si simplu in Bucurie, inaltandu-ma apoi in Ea.
Mirey, stiu sa stii ce bucurie mi-ai facut cu ce ai scris.

Rosie... DA!

Multumesc, dragoste!

Mikka spunea...

Doartu... te asteptam sa te bem pana cadem sub de masa, de bucurie ca ai scapat de examene. Luam serbet de care vrei si pe urma zvrrrr! cu toate, si cu sandalele, si dansam!
Hai, inca un piiic! Inca un pic rabdare!
"Noi suntem cu voi"...
O zi cu spor la toate, si la invatat!

mirey spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=UKy-6EXe2lQ&feature=related

Mikka spunea...

Draga Mirey, multzam fain! Frumos, tare... Primele secunde mi-au amintit de Point Break. Alt film minunat...

TreXeL spunea...

atatea laude mi se urca la cap
noroc ca plec in concediu si uit :)
numai bine!

Mikka spunea...

Draga TreXel, pleci in concediuuuu!
Oaaaa! Mare dar! profita de el la MAXIMUM! Sa ti se lungeasca zilele si noptile de vacanta, sa te umpli de bine! Drum bun!