sâmbătă, 22 mai 2010

Peste margine

...

Aici, langa apele tale, toate marginile se sting,
Toate marginile,
Topite in limpezimea undelor...
Suflarea mea, suflarea ta...
De pe buze sorbita, pe buze primita, una in alta, un singur respir...
Nu mai am nimic de facut, nimic...
Sunt aici, la margine de inceput, de sfarsit, de totuna...

Agatata de rasuflare, inima plina e gata, e gata...
Un un gest, o clipire, aici, pe margine...

Orbitor e hotarul, atat de orbitor ca nu se mai vede.
Sclipeste in lumina sabia de argint
Scurt, limpede, o singura data.

Ma aplec usor peste margine si ma las...
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

2 comentarii:

Cine .. spunea...

Pana la urma ti-ai luat inima -n dinti ? sau ai taiat-o -n doua pentru ultima data si ti-ai pastrat doar u na; cea adevarata ? !:)

Mikka spunea...

... Inima-n dinti... Nu, nu i-as face asta niciodata :)))
Doar am intrat in Inima si m-am tot dus...
Spune Rumi:
I have died to myself...
Am murit mie insami...
An I live for You
Si traiesc pentru Tine

Da, singura Inima... cea adevarata.