duminică, 23 mai 2010

Jasmin

M-a incantat  iasomia de la Ajnanina. Mergeti si vedeti-o, aveti acolo o minunatie: si parfum, si poezie, si poza...

Eu o asez acum aici pe post de miere pe suflet.

Azi iasomia m-a salvat.
A venit pansament peste o proaspata interventie "pe cord deschis". Si cum veneam asa pe strada, dupa ce colindasem putin pe alei, imi facusem in vreo cinci minute operatia si tocmai ma incheiam la haina,  vad iasomia mea. O tufa superba, langa un bloc cu patru etaje pe langa care trec cand vin spre casa.
Ieri era uda toata, stralucind de picuri de ploaie, azi se insorise putin. Ma uit  la ea, o miros, rad la ea si merg apoi mai departe. Ma vede un domn. Ce fatza oi fi avut, de nu se poate stapani:
- De ce radeti, doamna? Ati castigat la Loto?
- Nu. Ma uit la iasomie. Uitati-va, acolo in dreapta.
Se uita, o vede, se intoarce la mine. Zicem in acelasi timp, eu:
- E frumoasa, nu-i asa?
El:
- Sunteti o frumoasa.
Acum chiar ma simt asa.
.

14 comentarii:

ajnanina spunea...

te-ai intalnit chiar cu duhul iasomiei... :)))

Mikka spunea...

Cred ca da. Cred ca el era. Tare sympa...

un calator spunea...

Mi-a suflat in respir prospetime si n-a mai plecat si respirand a umplut camere si totul, imbratisand pamantul.Purificare :) Exista si asa si sunt uimit , miracolul radiaza continuu . Multumesc, zambind nevazutei Jasmin, asezata in spatiul inimii mele .:)

Dreamer spunea...

Cand visele devin realitate...e asa frumos!

DOAR NOI spunea...

Frumooos!
Am primit si eu o floricica de iasomie... si am fost si ceruta in casatori pe aleile Botanicii. Bineinteles ca am zis NU! Sper sa nu regret!
Ma bucur pentru FRUMUSETEA ta, MIkka! Esti frumoasa...si la exterior si la interior! Sper sa ma molipsesc cu frumusetea ta!

Mikka spunea...

Draga calatorule,
Ma bucur ca ti-ai gasit prospetimea si ca a si ramas.
Jasmin imbogateste spatiul inimii, asa de frumos...
Bucura-te pe masura acestei frumseti!

Mikka spunea...

Dreamer, asa e, cand visele devin realitate lumea se schimba.
Adica felul nostru de a vedea...

Mikka spunea...

DoarTu,
Fie ca iasomia sa-ti fie cu bucurie oricand.
Bineinteles? De ce? Aaaa... tu stii de ce. Daca inima a zis nu, stie ea ce stie. Ea stie mereu.
Va veni si da, tot bineinteles!
Frumusetea ta este cea care se face vazuta, intotdeauna.

LiaLia spunea...

I-am spus și Ajnaninei, eu sunt o norocoasă, oricând simt că îmi lipsește un parfum anume, dau o fugă la părinții mei în grădină, unde au plantat ei toate parfumurile lumii :) Iasomie, regina nopții, mâna Maicii Domnului. E vremea lor :)

ajnanina spunea...

multumesc pentru fluturi si albine :)

alt calator spunea...

Mereu sunt aici ,numai ca tu nu ma vazi ,iar acum ma vezi si-mi spui ..iasomie .. si eu iti spun : chiar m-ai zarit sau e amintirea ta .?

Mikka spunea...

LiaLia, chiar esti o norocoasa! :))
Sa-ti traiasca sanatosi si bucurosi parintii, binecuvantati si ei ca si minunatiile alea din gradina lor de rai, acolo unde sunt toate parfumurile lumii...

Mikka spunea...

Ajnanina draga, eu multumesc si mai ales pentru fluturele facator de curcubee...
Si pentru insotire in rai...

Mikka spunea...

Alt calator... Posibil sa te fi zarit, eu stiu? Poate esti iasomia sau zarzarul sau ciresul care a inflorit in zambetul diminetii. Asta da, asta am vazut...