miercuri, 12 mai 2010

.

.

14 comentarii:

Anonim spunea...

Calm,lumina,detasare...Ca un drum spre alt taram!

Sarutari din miez de noapte!
L'Automne

ajnanina spunea...

buna dimineata, dragoste, bine ai venit!

Unknown spunea...

..liniste..

paskony spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mikka spunea...

Draga L'Automne,
Ce bine ai vazut! Chiar este un drum spre alt taram. Unul in care umblu acum. Mmmmmm...Doresc tuturor sa paseasca aici!
Salutari din miez de linste luminoasa...

Mikka spunea...

Bine te-am gasit, dragoste!
Ajnanina draga, nu stiu daca m-am intors... nu mai stiu...
Da' dragoste este :))

Mikka spunea...

Liniste, draga Kid4ever, liniste...
si inima...

Anonim spunea...

Iti doresc sa-ti fie cu noroc drumul asta nou,draga Mikka! Un taram de iubire sa fie!!!
Cu mare drag!

L'Automne

Anonim spunea...

Da,eu asa il vad! Fii convinsa de lumina lui magica,pozitiva! E un taram bun,om bun,si e pt tine!

L'Automne

Mikka spunea...

Multumesc mult de urare si de insotire, draga L'Automne!
Da, este un drum al Iubirii. E magic, magic,magiiic!
Nici nu stiu si nu pot spune cat de magic este.
Se va dezvalui tuturor, caci asta e vremea lui si e pentru noi toti. Doar sa ne lasam sa lunecam pe el, si ne duce singur, drept in inima Inimii. E pentru noi toti, om bun!
Umbla, drumul asta umbla in noi. Si cand iese la vedere si ne trage pasii pe el, devenim una cu el.
Calm, lumina, detasare... Asta e!

astharte spunea...

Liniste, Lumina, Pace...in padure, oriunde, numai sa fie...:)
Ti-am scris...

Mikka spunea...

Draga Astharte,
Liniste, Lumina, Pace... Pe firul asta te invit sa vii...
Am vazut, am vazut ca mi-ai scris. Abia acum voi putea intra pe mail. Inca ma adun de pe drum. Nu prea mult, ma las pasare, imi las aripile sa ma poarte si cu ele iti scriu si eu indata :)).

plutonia spunea...

Frumos si sensibil... asa pot defini in doua cuvinte ce vad pe aici... o adevarata incantare pentru suflet... Felicitari!

Mikka spunea...

Draga Plutonia,
Ma bucur ca ti-a prins bine gradina asta... Mai poftim la ceai, cafea si povesti....