luni, 9 martie 2009

Primavara, primavara... am luat-o razna

Aaja Mein Hawaon pe Bithake Le Chalun
Tu Hi To,Tu hi to Meri Dost Hain
Aaja Mein Khalon Mein Uthake Le Chalun
Tu Hi To Meri Dost Hain....


Eeeee!

Primavara de tot...
Abia ce trecura Babele, si eu deja ma vad intre curcubee. Nu-i de mirare, caci in iarna noastra eram in... vara de la Machu Picchu, unde "ploua" cu curcubee.
Yo primavara o iau (si mai) razna. Nici vorba de astenie. Adica a-stenie.Adica fara "sthenos", fara forta. Da' de unde! Primavara ma indragostesc si mai tare de tot, de Viata.
Mai ales ca, asa cum canta trubadurul nostru, Tudor Gheorghe
"Îşi scot strămoşii degetele-afară
De ghiocei, de crini, de toporaşi"

Imaginea asta m-a topit de cand am auzit-o prima oara (pe ea, pe imagine). Degetele strabunilor rasarind ca flori... Viata de acum venind din alta viata...

Ei, sa las filosofia pentru maine, acum e de cantat.
Cum promiteam mai demult, cand incepea doar sa mijeasca primavara, acum povestea cantata a fetei ce asteapta se continua cu poveste de dragoste implinita. De atata bucurie, el o ia razna ca si mine si zboara prin curcubeu (semn ca eu nu-s unica "zburatoare")

Ca sa fac, mie imi plac toate muzicile ... muzicale nu zgomotoase.
Si asta, Tu Meri Dost Hain, e chiar de zburat:

Asa ca, enjoy!




( Mai, smecher Salman Khan asta! Si-a tras un look de a speriat-o pe violonista. Dar stati linistiti, ca in final se iau.. Si se duc prin curcubeele alea... :)) )

2 comentarii:

ajnanina spunea...

:)))
zburatorii au intotdeauna succes in dragoste :))
asta seamana un pic cu Stefan Banica jr., tot asa smechetr tine chitara...

Mikka, draga, sa zbori cat vrei tu, si cand aterizezi sa te gadile degetele alea la talpi...

Mikka spunea...

Ooooo! asa sa fie, draga mea draga, cu noi toti.
Cum se zice, sa ai gura aurita :))
Da' o ai, de la povesti... :)))

Sa ne gadilam asadar, caci suntem tineri! Si sa iubim!