miercuri, 18 martie 2009

Mesaj catre Batranii lumii

Am primit de curand un mesaj de la Peace Group, unul din grupurile adunate ca niste copii in jurul unui om de mare drag multora: Joseph Rael - Beautiful Painted Arrow.
Il impartasec aici, pentru cei carora le canta pacea in casa, in viata, in jur...
Pentru cei care vor sa o dea mai departe.

Mai inainte, cateva cuvinte despre Beautiful Painted Arrow - Sageata Frumos Pictata:

Joseph Rael, al carui nume, Tslew-teh-koyeh, dat lui ca si copil in Picuris Pueblo, inseamna “Beautiful Painted Arrow” (Sageata Frumos Pictata), este recunoscut in cercuri largi ca unul din marii oameni " Holy Native American" din timpurile noastre. S-a nascut in 1935 in rezervatia Southern Ute dintr-o nepoata a unui sef si un nativ Picuris vorbitor al limbii Tiwa. La 7 ani, curand dupa moartea mamei sale, a plecat sa locuiasca in Picuris, langa Taos, NM, unde puterile sale de vizionar s-au dezvoltat, pana ce, la 12, ani a inceput sa asiste pe vindecatorul local in practicile sale. A fost educat la scoala indiana din Santa Fe si la liceul public, inainte de a obtine diploma in stiinte politice a Universitatii New Mexico si masteratul in cadrul Universitatii Wisconsin-Madison.


Povestea lui, asa cum apare pe
http://www.josephrael.org/peacechambers.htm
este aceasta:

In vara lui 1983 dansam dansul soarelui cand mi-a aparut viziunea unui barbat stand in picioare si privindu-ma. S-a miscat spre mine apoi brusc a disparut, iar in locul in care el fusese am vazut o camera ovala. Inauntrul ei erau femei si barbati care cantau. Mi-a fost revelat ca eram menit sa construiesc "camere de sunet" - de cantare a pacii, unde oamenii sa poata canta pentru pacea lumii.

Intr-un fel, Marele Sine era implicat in camera sunetelor, nu doar sinele individual. Stiam deja ca ceea ce recunosteam ca sinele personal era doar un ecou al Marelui Sine, care este eternul Sine. Intr-un fel am stiut ca acea camera a sunetelor are ceva legat de felul in care Sinele etern se implica holisitc in vietile noastre, si ca acel sunet este o alta forma de holism care este un ingredient al bunastarii noastre fizice, a bunastarii noastre planetare, a bunastarii mediului inconjurator.

Can am avut acea viziune am vorbit despre ea Natiunilor Unite, pentru ca am recunoscut ONU ca pe o entitate (menita) pentru pacea lumii. Astazi avem camere de sunet ale pacii in tari din toata lumea, inclusiv USA.

Intr-o alta viziune am fost instruit cum sa fac focuri ceremoniale in camerele de sunet ale pacii. Am facut primul foc in 7 aprilie 1984 si acum cer pazitorilor camerelor de sunet ale pacii din toata lumea sa aprinda un foc la fiecare zi de sapte din luna.
Sunt 24 de ani de cand am avut acea viziune de a crea camere de sunet ale pacii, si 24 de ani reprezinta un timp sacru in traditia triburilor noastre, un timp in care energia se extinde catre toate directiile si catre toate galaxiile. Cer oamenilor din toata lumea sa se gandeasca la pace in casele lor si in vietile lor si in familiile lor.

Sunteti aici, in acest timp, pentru ca sunteti meniti sa fiti aici. Precum voi sunteti de pasnici, asa veti transmite pacea copiilor si nepotilor vostri, si ei vor creste pentru a FI pacea in intreaga lume.

A-ho!

Mesajul de acum, catre Batranii lumii:




Si de veti vrea sa stiti cine-s Batranii catre care canta Joseph chemarea lui, iata un mic indiciu, in cartea lui Henri Gougaud - Cele sapte pene ale vulturului:

" - Un batran ca tine sa se joace de-a fecioara, nu ti-e rusine?!
I-am raspuns ca aveam de-abia 20 de ani si ca nu stiam mare lucru despre viata. [...] ... a inceput sa zbiere:
- De ce te incapatanezi tu sa-mi faci mie necazuri? Ce te-a invatat al tau Chura de indraznesti sa debitezi asa tampenii? Ce stii tu despre varsta ta? Nimic. Priveste. Cate stele vezi in ochii mei?
Ochii ii scanteiau. Am spus:
- Nu stiu, mii, milioane poate.
-Atatia ani inainte, tot atatia ani in urma. Esti la fel de batran ca mine. Ai inteles?"

Niciun comentariu: