luni, 13 aprilie 2009

In noaptea asta iar, Rumi...

...

I was there at the beginning
And I was the spirit of Love...


De luna plina mi-e visarea mai puternica. Inima creste, creste, creste, sa se sparga...
Cele trei nopti si zile, de dupa plinatatea cea mai mare a ei, aseaza alte fire argintii in coconul care-mi creste indragostirea...

N-as fi inteles ce mai caut in aceasta lume, daca nu l-as fi gasit, candva, pe Rumi...
Ca si-n atata de prozaica zicere "daca un om a reusit, si eu pot atinge", am inteles de ce paseam intre lumi, atat de inalt si totusi atat de jos... Ori atat de jos si totusi prin inalturi...

De fapt, el m-a gasit, caci aceste suflete nu pier si cauta in urma lor, din cand in cand, spre pamant, sa lumineze drumul celor care bajbaie. Din pura compasiune pentru cei aflati la poalele muntelui, stiind ce greu e urcusul intre vanturile intrebarilor, aceste suflete mari ating usor pe calator si le ghideaza bland, abia simtit, pasii, pe carare. Uneori ele ne poarta chiar pe aripile lor, caci desi nu mai au trup, ceea ce au creat in lumea noastra ramane perfect real, tangibil, pentru intreaga omenire, pana la sfarsitul veacurilor...

In seara asta, cu luna in piept si ochii plini de stele, dincolo de nori, dansez iara pe muzica lui Rumi, impreuna cu el, in arderea iubirii de Iubit...




My Burning Heart


My heart is burning with love
All can see this flame
My heart is pulsing with passion
like waves on an ocean


my friends have become strangers
and I’m surrounded by enemies
But I’m free as the wind
no longer hurt by those who reproach me


I’m at home wherever I am
And in the room of lovers
I can see with closed eyes
the beauty that dances


Behind the veils
intoxicated with love
I too dance the rhythm
of this moving world


I have lost my senses
in my world of lovers


Inima mea arzand


Inima mea arde de iubire
Toti pot vedea aceasta flacara
Inima mea pulseaza cu pasiune
Ca valurile pe-un ocean


Prietenii mi-au devenit straini
Si sunt inconjurat de inamici
dar liber sunt ca vantul
si nu mai sunt ranit de cei ce-mi dau repros


Oriunde as fi eu sunt acasa,
Si in incaperea indragostitilor
Pot vedea cu ochii inchisi
Frumuseata care danseaza

In spatele valurilor
Intoxicat de iubire
Dansez si eu in ritmul
Acestei lumi miscatoare

Mi-am pierdut simtirile
In a mea lume de iubiti
...

7 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Insomniacul din mine a avut o mai mult decât plăcută surpriză la această oră, observând că există o postare care trebuie neapărat citită. Ceea ce am şi făcut, cu încântare. Iar melodia mi-a turnat licoare magică în trupul oarecum adormit...

Mikka spunea...

Perfect...
Asa este facuta melodia, sa fie ascultata "intre ape", ca sa se strecoare drept in suflet licoarea ei, treacand de intrebatoarea minte.
E pentru noptile in care ne hranim indragostirea...

Paul spunea...

Doamne cata dragoste se vrea primita aici la tine!
Ma bucur ca, am reusit sa culeg ceva din aceasta dorinta.
Mikka pentru ca nu mai revin in graba, ati daruiesc cu mult drag o particica din gandul meu curat de bine... spre tine!
Paste fericit!

Mikka spunea...

Si tie, suflet drag, sarbatoare luminata!
Ca toate zilele si noptile ce vor urma.
Spor si bucurie in toata lucrarea ce o faci, in afara si inauntru...
Pace tie si casei tale!

Mikka spunea...

Superba stare...
Mai ca ti-as fura-o, daca n-as sti ca e peste tot si pentru toti.
Mare bucurie ca esti in ea.
Fericit cel ce vede cu inima...
Pe "drumul mai putin umblat", cararea sufletului tau e luminoasa.
Bucura-te, bucurie!

Ana Thomas spunea...

Aveam nevoie de Rumi pentru a-mi da lumina pe drumul meu...venise noaptea si mi-era teama...
Multumesc , suflete!
Sarbatori luminate ...

Mikka spunea...

Tartoras, suflet drag,
Daca te-agati de vraja impartasita de Rumi, oricat de intunecata ar fi noaptea, te va ridica spre lumina cu forta Iubirii!
Inima umpluta de Divinul in veci este vie si mai ales iubita!
Bucura-te!