joi, 7 mai 2009

Tiempo Y Silencio

Ajnanina querida, cum am promis, iata si "melodia zilei":

Tiempo y silencio

Pentru mine a fost melodia anului, in 2008. In noaptea de Craciun, intr-o carciumioara din Cusco... In Peru nu mai era Craciun sau An Nou sau altceva. Eram noi, oamenii stransi in calatorie, ghizii nostri - el si ea -, Tata Soare si Mama Pamant. Am cantat ceva colinde, dar mie mi se nascuse izvorul asta in inima. Iubirea. Nasterea iubirii am celebrat-o. Si am cantat acolo, la acea masa, intre calatori, Tiempo y silencio. Cantec de dragoste. De nastere si inviere, de trait...

TIEMPO Y SILENCIO

(Scris pentru Pedro Guerra de Luis Pastor)
(Canta Cesaria Evora si Pedro Guerra)

Una casa en el cielo
Un jardin en el mar
Una alondra en tu pecho
Un volver a empezar

Un deseo de estrellas
Un latir de gorrion
Una isla en tu cama
Una puesta de sol

Tiempo y silencio
Gritos y cantos
Cielos y besos
Voz y quebranto

Nacer en tu risa
Crecer en tu llanto
Vivir en tu espalda
Morir en tus brazos



TIMP SI LINISTE

O casa in cer,
O gradina in mare,
O ciocarlie in pieptul tau,
Un inceput al intoarcerii

O dorinta a stelelor
Bataia inimii unei vrabii
O insula in patul tau,
Un apus de soare

Timp si liniste
Strigate si cantece
Ceruri si saruturi
Glas si durere

Sa ma nasc in rasul tau
Sa cresc in plansul tau
Sa traiesc pe spatele tau
Sa mor in bratele tale

26 de comentarii:

Unknown spunea...

Pedro Guerra, superb...

Mikka spunea...

Asa este, draga Paul.
Ma bucur ca ai gustat darul sau...

ajnanina spunea...

Mikka, o imbratisare mare de tot, pentru cadoul tau de dragoste...
l-am primit direct in inima si de acolo iti multumesc.

sa-ti fie dansul usor si inaltator...

Mikka spunea...

Ayyy, querida, ma bucur ca ti-a deschis dimineata aceasta frumoasa stare...
Si tie, dans minunat in toate zilele!

Ioan spunea...

metafora de multa dragoste si durere...

Mikka spunea...

Ayy-Ayyy, Juan querido, asi es...
Mucho amor, mucho dolor...
Dar asta este viata. Este vie!
Iar noi suntem!
O zi cu multa dragoste iti doresc!

ajnanina spunea...

Ioan,
dragostea e mai mare decat durerea.
asa ca merita...

Cristian Lisandru spunea...

Încântător... Uite-aşa mi-am băut cafeaua cu urechile ciulite, la ore destul de mari, de altfel. Mulţumesc pentru acest început de vineri...

Ana Thomas spunea...

Frumos tare , Mikka!Se pare ca suntem sagetati de cupidon....toti vorbim despre dragoste...
Ayyyy, ayyyyay!!!

ajnanina spunea...

ascult si ascult din nou. nu stiu ce ma leaga de melodia asta. nu imi amintesc, nu imi imaginez. doar o simt cum zgarie adanc pe sub coaja.
coaja rezista, asa ca o ascult din nou... :)

gabi spunea...

"O casa in cer,
O gradina in mare,
O ciocarlie in pieptul tau,"
ce frumooos !

Asa cum bine-ai zis : suntem vii si pana la urma asta conteaza :)
Imbratisari nebunatica mica ;)

Paul spunea...

Ne dorim sa fim mangaiati de dragoste, de tot ce-i mai frumos in ea, suntem facuti pentru a iubi si pentru a fi iubiti, cei ce imbratiseaza aceasta dorinta sunt fericiti, ce-i ce o patrund traiesc un paradis al vietii.
O dupa masa mangaiata de dorinti si impliniri,
cu drag Paul

Geanina Codita spunea...

Inca o dovada ca dragostea este cel mai minunat sentiment intalnit vreodata.Prin aceste versuri ai trimis catre noi fericire, bucurie, miresme,dorinta, daruri ce nu pot fi comparate cu absolut nimic.Multumesc.

Mikka spunea...

Draga Chris,
Ma bucur ca ai avut asa o cafea buna si muzicala. Mai poftim la cafea...

Mikka spunea...

Mugur draga,
Nu-i asa? Viata, plina de toate astea, e asa de frumoasa!
Bucura-te!

Mikka spunea...

Tartoras,
Sagetati de dragoste, asa suntem mereu, si nu stim ce ne doare. Asta pana ce scoatem sageata, o sarutam si o transformam in cel mai frumos trandafir. Iubirea...

Mikka spunea...

Ajnanina draga,
Fie sa infloreasaca acolo, sub coaja, acea frumusete care este desprinsa din muzica dragostei. Va iesi la lumina, stralucitoare, iubirea implinita!

Mikka spunea...

Gabitza draga,
Si tie, imbratisari pline de dragoste si de viata! Asta e tot ce conteaza, asa e!

Mikka spunea...

Draga Paul, asa este, dragostea de tine in viata, iar viata asta si este: Iubirea care a facut tot: Pamantul, Soarele, Luna, Stelele si pe noi. Fericiti cei care descopera suflul care ii anima. Vor trai deplin toate clipele vietii lor. Asta iti doresc!

ajnanina spunea...

bine ai venit, dragoste!

ajnanina spunea...

bine ai venit, bine ai venit :)))

Mikka spunea...

Geanina draga,
Ma bucur ca versurile lui Luis Pastor si muzica asta minunata au mangaiat sufletul tau cel frumos.
Din bucuria ta se vor hrani si altii...
Da, dragostea esta cea mai minunata traire!

Mikka spunea...

Ajnanina draga mea draga,
Am venit cu un sac de povesti. Tre' sa-l desfacem cumva, cu niste cafele friscoase in jur. Numai asa se deschide el... Si la tine povestile sunt hrana de toate zilele... Ca si la mine.
Pupici magici :)))))

Cristian Lisandru spunea...

Bine ai revenit, Mikka, chiar mă întrebasem ce este cu tine, la un moment dat. Păi dacă mă mai inviţi la o cefea aşa de bună, vin cu toată plăcerea. De fiecare dată când deschid blogul tău mă amuză teribil pasajul din Teodoreanu. "Ş-un ceai, ş-o cafea! se răsti Olguţa cu accent ţigănesc" - savoare totală!

Mikka spunea...

Bine te-am regasit, Chris!
Eiiii, am fugit un pic in munti, sa dansez... o sa povestesc.
Si mie mi-a placut mult de Olguta. Si de faptul ca nu alege, ci vrea tot. Savoare totala, asa cum zici!
Bucurie totala iti doresc!

Cristian Lisandru spunea...

"Am fugit un pic în munţi" - ce frumos. Abia aştept să povesteşti...