sâmbătă, 2 mai 2009

Oh, Soleil, Soleil...

...

O, Soare...

Hai odata! Ma intalnesc cu Pupaciosii in parc.

Lasa egiptencele care ti se arata pe malurile Nilului.

Vino un pic si la noi...

Oricum, vom face noi din ploaie un mare Foc al Bucuriei...






Quand le ciel sera moins gris
Il me tendra les bras
Un jour comme un ami
Il nous reviendra

Mais je veux déjà
Chanter pour toi
Oh soleil soleil soleil soleil soleil soleil
Oh soleil soleil soleil soleil soleil soleil

Viens sors enfin de la nuit
Et l'hiver s'en ira
Viens toi qui fait de la pluie
Un grand feu de joie

On attend que toi
Réveilles-toi
Oh soleil soleil soleil soleil soleil soleil
Oh soleil soleil soleil soleil soleil soleil

10 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Un gând bun din partea mea pentru toţi Pupăcioşii... Suflete mari ce sunteţi!

Mikka spunea...

Multzam, Suflete!
Ei vezi?
"Si vremea se imbuna, dupa zambetul meu..."
Noi zambim deja la tine...

Mikka spunea...

Stii ce? Daca nu ai altceva mai bun de facut, hai si tu cu noi. Ora 15, Herastrau , Charles de Gaulle. Umbrela, just in case... In acest moment vad ceva soare...

Geanina Codita spunea...

Raze de soare sa va insoateasca pe tot parcursul vietii, iar astazi o plimbare linistita care sa va incarce de energie pozitiva. Pe curand!

Vania spunea...

Aş trimite Pupăcioşilor soarele, trăgând aici cortina de nori, până prin octombrie. Căldura în zona de vest nu-i de dorit...

Mikka spunea...

Acum m-am intors de la plimbare. Herastrau pe zi, Cismigiu de noapte. Cismigiul la miez de noapte, lebede, leagane si tobogane. Glicina inflorita, parfum, parfuuuuum.
Noi, plini de voie buna si neobositi...
Am adunat pupici de la toate florile si toti pomii, pentru voi toti...
@Geanina, trimitem spre tine soare si luna. Dincolo de nori, soarele a luminat si a incalzit. Energie pozitiva, de la un pom mare-mare, de l-am prins in brate patru oameni!
O zi superba de duminica iti doresc!

@Vania,
Bun venit prin gradina!
Multumim, am primit! Urarea si-a facut efectul, am fost "solarieni" tot timpul, si am avut asa o veselie! De la Soare se trage... Ala de ni l-ai trimis cu drag!
Multzam fain! A tinut pana la ora asta, si am venit si noi un pic pe-acasa,ca sa avem de unde ne intoarce iar, sa mai dam o raita...
Soare si tie si tuturor celor care sunt aproape cu inima!

ajnanina spunea...

:)
buna dimineata!

se uita iubitul tau cu coada ochiului si zambeste: ,,tradare... ce-ati cautat sub luna?"

Mikka spunea...

Eiii! Buna dimineata!
Mai, ce sa zic? Cred ca e multumit totusi, ca tre' sa faca si el casa buna cu Doamna Noptii... Unde mai pui ca noi am avut asa o stare de bine ca il simteam pe el, prin gratia ei, si noaptea. Astia doi, Soarlele si Luna, sunt un model de relatie de cuplu. Desi nu pot sta mult timp impreuna (se intalneasc ei seara si dimineata) - ori poate tocmai de aia, ca nu stau mult - se inteleg de minune.
TataInti si MamaQuilla... Munay!

Paul spunea...

Draga mea prietena, de nu-i soarele pe cerul tau, am sa-i prind cateva raze spre a le trimite spre tine si spre prietenii tai ca sa va impresoare de caldura si sa va daruiasca fericire si dorinta si putinta de a darui si primi farmecul iubirii

Mikka spunea...

Drag prieten, iata, am primit si ne bucuram cu totii.
Multumim de dar. Asta, Soarele din inima, nu-i innorat de ce-i pe cerul zilei ori al noptii.
Ramane doar sa ne ingrijim noi insine de seninul nostru. Si iata, cand si primim dar de lumina, e mult mai frumos si mai lesne sa cultivam seninul!
Si tie, zi de soare cu mult drag iti trimitem, toti Pupaciosii!