duminică, 17 mai 2009

Daca...

...
Prima mea leapsa! Se cheama ca sunt in joc! De la Gabitza care a preluat-o de la Calin Hera

Ma joc si eu un pic, asa, ca sa ma alint...

Daca...

Dacă eram o lună, aş fi fost decembrie. Iubesc mirosul de sarbatori si nebuniile pe care le fac in zapada.... Ma inspira la niste chestii... Mama-mama!
Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost sambata. Ziua de relache, cu cea mai lunga noapte...
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost dimineaţa.
Dacă eram un animal marin, aş fi fost o scoica. Imi plac perlele mele...
Dacă eram o direcţie, aş fi fost în sus.
Dacă eram o virtute, aş fi fost blandete.
Dacă eram o personalitate istorică... aş fi fost moarta de mult. Imi place sa fiu vie...
Dacă eram o planetă, aş fi fost... nu, nu o planeta. O stea, asta as fi fost.
Dacă eram un lichid, aş fi fost apa de izvor.
Dacă eram o piatră, aş fi fost stanca pe malul marii.
Dacă eram o pasăre, aş fi fost pescarus. Stiu cum e zborul peste mare... Mi-a fost greu sa aleg intre pescarus si vultur. Acum sunt inca pescarus...
Dacă eram o plantă, aş fi fost brad. Brazii sunt de fapt "altfel de oameni", cum zic indienii mei...
Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost caldura amiezelor insorite de vara... Lenesa de tot...
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost fluier. Ori o toba. Grea alegere...
Dacă eram o emoţie, aş fi fost bucurie.
Dacă eram un sunet, aş fi fost cantec de frunza.
Dacă eram un element, aş fi fost foc.
Dacă eram un cântec, aş fi fost Traumerei - Vis de dragoste
Dacă eram un film, aş fi fost Powder.
Dacă eram un serial, aş fi fost o "dorama" asiatica. De plida, The Return Of Condor Heroes
Dacă eram o carte, aş fi fost "Iubirea a spus..." Rumi...
Dacă eram un personaj de ficţiune, aş fi fost Piele-de-magar
Dacă eram un fel de mâncare, aş fi fost o mandrete de tort "cu de toate".
Dacă eram un oraş, aş fi fost Sibiu.
Dacă eram un gust, aş fi fost sarata.
Dacă eram o aromă, aş fi fost gust de cafea cu frisca si scortisoara.
Dacă eram o culoare, aş fi fost albastru-cer.
Dacă eram un material, aş fi fost piele de caprioara.
Dacă eram un cuvânt, aş fi fost viata.
Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost inima.
Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost zambet-la-rasarit.
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost muzica.
Dacă eram un personaj de desene animate, aş fi fost Rurouni Kenshin - Samurai X.
Dacă eram o formă, aş fi fost cerc.
Dacă eram un număr, aş fi fost zero.
Dacă eram o maşină, aş fi fost masina de scris...
Dacă eram o haină, aş fi fost val de matase.

20 de comentarii:

ajnanina spunea...

esti toate acestea, si mult mai mult decat atat... :)

Cristian Lisandru spunea...

Frumos, frumos, frumos... Cred că reuşeşti să fii tot ceea ce ţi-ai dori să fii dacă... Reţin cu maximum de plăcere "Dacă eram o piatră, aş fi fost stanca pe malul marii". Şi "Dacă eram o pasăre, aş fi fost pescarus. Stiu cum e zborul peste mare... Mi-a fost greu sa aleg intre pescarus si vultur. Acum sunt inca pescarus..." Cu toate că uneori mă simt mai mult cioară cu coada-n franjuri (îmi place expresia, cred că am să scriu ceva cu subiectul ăsta), aş fi vrut să fiu vultur. Şi iulie - luna în care m-am născut, şi trandafir, şi zi de vineri...

Geanina Codita spunea...

Tot ceea ce ne-ai dezvaluit este darul tau catre noi in aceasta zi de duminica . Multumesc.

Mikka spunea...

Ajnanina draga, asa e, suntem mult mai mult... tu ne-ai aratat...

Mikka spunea...

Chris, lucrez la implinirea viselor... Si ele ma implinesc pe mine...
Cioara cu coada franjuri dansa superb in desenele lui Walt Disney. :))) Erau mereu doua.
Si in Medicina Pamantului (Earth Medicine) eu fac parte din tribul ciorilor. Batranii intelepti, aducatorii de vesti, cititorii viitorului... Vulturi vom fi, invatam inca, mai este...
Iulie - minuat cuptor de roade, si trandafir, floarea mea de demult... din copilarie. Frumos "daca" ala tau.

Mikka spunea...

Geanina draga, darul e al zilei si al noptii. Eu doar il culeg de la prieteni si il pun aici, intre foile "electronice". Ma bucur cand dragi prieteni se infrupta din ce ne da inspirul atat de generos...
O seara de minune iti doresc!

Cristian Lisandru spunea...

"Lucrez la împlinirea viselor" - minunat demers, aş vrea să te rog să-mi dai voie să intru şi eu în laboratorul acesta şi să agit speranţe, vise şi iluzii în eprubete...

Mikka spunea...

Te rog, paseste in camera de vise... Aici se afla si baghete magice. Alege care ti-e pe potriva si incearca-ti maiestria. Unele sunt din cele ce canta, asa ca te vor recunoaste, menestrel... :)))
Eprubetele asteapta inceputul magiei.
Iar visatorii sunt cei dintai magi.

Pssst... avem si cafele aburindeee...

Mikka spunea...

Nu-i asa, draga Mugur? Am invatat ca pot sa ies din rama tabloului, cand vreau... Steaua mea e printre altele, pe cerul liber... Stralucestea langa tine, Super tareeee!

Cristian Lisandru spunea...

Aş dori şi un ceai şi o cafea - dacă se poate!!!

Mikka spunea...

Haoleu, conasule, uite-acuma! :)))
Un ceai din cel de hibiscus, care, rece, e karkade-ul din Cairo - un soi de zeama de visine - "puterea ursului".
O cafea cu frisca, scortisoara si o tzar' de Bailey's. Numa' buna de dormit, dupa ce o bei, dupa-amiaza, cand altii lucra de zor. Sau de stat si invartit langa dansa ganduri si frumoase amintiri.

gabi spunea...

Esti o superba !

Ana Thomas spunea...

Mikka, draga mea....esti o dulce!Te citesc cu atata placere....

Mikka spunea...

Draga Gabitza,
Uite cine vorbeste! :))))

Mikka spunea...

Tartoras draga,
Fac si eu ce pot... :)))
Yo in bucatarie nu ma pricep deloc, ramane doar frisca din arome... :)))
Multzam de vizitele tale asa placute.

Elena spunea...

Si mie imi place sa fiu blanda,Mikka! Am intrat pe blogul tau de la Cristiana (omul cel cuminte) si vreau sa-ti spun ca e pe gustul meu cafeaua ta.Are si frisca si ma binedispune instantaneu!

Mikka spunea...

Bun venit, draga Elena!
Ma bucur ca ti-a placut aroma de cafea din gradina mea. Mai poftim in vizita, cand doresti...
O zi de minune iti doresc!

Unknown spunea...

faina leapsa:)

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Atat de frumos spus totul.. si cu "Adiemus" a Enyei pe fundal.. parca are si alt inteles.

Mikka spunea...

Dia draga,
Multzam de vizita...
Intr-adevar, "Adiemus" ramane pentru mine o mare iubire. Ce noroc, ca o am in inima si nu o pot uita!
Ma bucur ca impartasim aceasta frumusete...