duminică, 24 mai 2009

Anunturi

foto

Primit lumina de dimineata, cu toate razele si culorile in plina stralucire. Multumesc expeditorului.

Gasit alee pentru plimbari de dimineata si seara, in perfecta stare de bine, cu spatii verzi pline de flori ingrijite cu dragoste. Pastratorilor, toata recunostinta.

Pierdut tristeti, amagiri si spargatoare de vise. Le declar nule.

Ofer oaza de liniste, cu muzica, dans si povesti la foc. Deocamdata deschis mai ales seara, din motive organizatorice... Aviz amatorilor.

Inchiriez spatii intre cuvinte, atata timp cat este necesar pentru regasirea linistii. Pret negociabil, in functie rezultatul fiecaruia. Minim cinci minute de liniste, zilnic.

Ofer echipament pentru calatorie: harti de vise, lanterne cu lumina solara, lunara sau stelara, dupa preferinte, muzica,dans si povesti insotitoare. Gratis.

Schimb poezii de noapte cu povesti de zi. Poate asa mai stau si pe-acasa...

Inapoiez regrete, scenarii pesimiste, evaluari si pronosticuri legate de diverse crize - interioare si exterioare-, capace si capse puse. Nu am nevoie de recompensa.

Caut tovarasi de drum pentru calatorii pe viata, in special catre zonele de frumusete launtrica si bucurii fara motiv. Astept toate provinciile.

Anunt ca o sa mai anunt...

8 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Am venit, sunt aici, prezent! Sunt pregatită pentru această călătorie, mi-o doresc de-o viaţă, iată ca nu am aşteptat în zadar. O duminică plăcută, călătoria a-nceput!

Cristian Lisandru spunea...

Anunţ şi eu, chiar de la bun început - "Ş-un ceai, ş-o cafea!" Ha, ha... Să ştii că mi-au plăcut foarte mult anunţurile tale... Pot să spun ceva? Pierdut pragmatism, îl declar nul. Pierdut tristeţe - o declar nulă. M-am pierdut prin mine însumi - ei, nici chiar aşa, nu mă declar nul!

Mikka spunea...

Geanina draga, e minunat!
"SUNT AICI!" Deja ai facut marele drum! restul e doar o joaca (Hmmm... ca si ... restul... :))) )
Sa ne bucuram de calatorie si de toate care vor veni spre noi in drum!
O duminca de minune ca si toate zilele ce vor urma!

Mikka spunea...

Draga Chris,
Intai raspund ca avem de amandoua - si ceai si cafea, gata sa le savurezi. (Ti-am pus deoparte, cum am mai zis, Mate de Coca)
Ma bucur ca ai intrat in jocul anunturilor.
Ma bucur si ca ai pierdut tristetea. Cu pragamatismul... Welcome to the club! Dar sa stii ca din jur vei avea si reactii cam ... eiiii, o sa vezi :)))
Cat despre tine insuti... Cand ai pierdut pe cine credeai ca esti, aici e marea gasire, cea de Sine. E o mare bucurie pentru intreaga omenire, din toate vremurile, cand se face asa o descoperire!
Bucura-te! Sa ne bucuram!

Cristian Lisandru spunea...

Aş putea să spun că mă pierd şi mă regăsesc cu mare bucurie în fiecare zi. Câteodată întreb "Tu eşti?" şi simt o mare mulţumire atunci când spun "Da!"...

Mikka spunea...

Chris, ce frumoasa regasire in fiecare zi. Si mai ales intrebarea. Si SI mai ales, raspunsul: DA!
Ahhh, ce-mi place!

Geanina Codita spunea...

Mikka, un ceai de îmi vei da
Nu pot a refuza
La drum cu tine plec
Să cânt şi să petrec.

Mikka spunea...

Geanina scumpa,
Cu mare drag
Te astept in prag
Ceaiul sa-l sorbim
Sa ne veselim
Apoi sa cantam
Si sa bucuram
Lumea asta mare
Caci e sarbatoare!
Viata ne iubeste
Si ne daruieste
Zile si nopti bune
Toate-s o minune!