luni, 6 aprilie 2009

YOU RAISE ME UP

Azi am cantat, in fata unei sali,
Asta:
YOU RAISE ME UP

Melodia mea de zilele astea..
E cantata, inegalabil, de Josh Groban, un iubit tare drag mie.

Imi revedeam prieteni, nemaivazuti de vreo doi ani.

Frumoasa care ne povestea despre primavara, Iubire si viata, despre frumosul si bunul din ce ne inconjoara - mai tari, mai pline de seva - stralucea.
Apoi a gasit o poezie pe care si eu, acum ani de zile, o iubisem.
Si, daca mai aveam nevoie de scanteie, m-am aprins.
Am spus ca le-as canta ceva.
Si asta a fost.
Si am zburat cu totii spre inaltimi. Acolo unde El ne poarta, spre mai sus decat am putea fi...

YOU RAISE ME UP!

2 comentarii:

ajnanina spunea...

te-au alergat bucuriile din urma... pana te-au prins :)

Mikka spunea...

Asa e! Ne-au prins pe noi toti!
Sa ne bucuram, asadar! :)))))))