marți, 7 aprilie 2009

Curatenie de primavara. Guajira...

Azi am spalat geamuri.

Mi-am luat ce imi place sa am pentru asa o trebusoara: o zi libera de la job, soare de la TataInti, niste Ajax floral, o laveta si ziare. Geamurile mele, vechi de tot, nu stralucesc decat asa. Si mie imi place ultimul luci lucios, facut cu hartia de ziar.

Inainte sa ma cocot pe scaun am adaugat si ultimul ingredient, cel mai de seama, care face ca toate sa se faca de la Sine:
Muzica!
Romantic FM. Cu a mea musica de corazon. Cum au stiut ei ce imi place!
Guajira, ce mai muzica! Putumayo cu Guajira Bonita.
Cha-cha, el ritmo de mi alma! Si salsa... Si cumbia... Ayy-Ayy!
Sa vezi ce miscari de rotire stanga-dreapta, simultan mana, picior, sold, umar...
"Yo soy un hombre sincero"... Y antes de morir... o sa las geamurile soare, nu luna...
Musica para lustruit geamurile!
Ce veselie! Pe urma a venit Santana! Ce mai, regal! Un regalo de maravilla! Si Trio Los Panchoooos!
S-au spalat singure si tocurile, si spuma de Ajax curgea ritmic peste ele, si mana facea rotocol-rotocol peste clabuc, si pe urma fuga la bucatarie, pe pasi de salsa, ca sa clatim lavetaaa!

Si m-am simtit frumoasa, cum imi spuneau baietii astia care imi cantau Guajira: "que linda eres" ... "ce frumoasa esti"... Si linda, si guapa, si bonita, si hermosa... Lucitoare! Stralucitoare!

Mare minune, si muzica asta. Cred ca tre' pusa la treaba mai des. O puneam candva si la spalat rufe, da' acum, de cand am masina de spalat, am cam neglijat-o ca ajutor in chestiile domestice.

Abia m-am desprins de ea. Bineinteles ca am mai lasat muzica si dupa ce am gatat treaba, ca se merita sa inchei cu o celebrare, nu?
Asa ca am tras o runda de cha-cha si salsa pe niste selectii de pe youtube.
O las pe frumoasa si iubita mea Celia Cruz sa va spuna ea cum e cu Guajira...



Mai are cineva geamuri de spalat?

7 comentarii:

gabi spunea...

Mikka,
da mai am si eu vreo cateva perechi...de geamuri...tu ce credeai ? :))
Parca te vad unduindu-te cocotata si zambind fericita de asa lucrare :)
Mmmm...

ajnanina spunea...

am si eu, da acu, daca am vazut ce efecte produc la spalat nu le las nimanui :))

Mikka spunea...

Gabitza draga,
Adevarat Mmmmmm.... noroc ca vecinii-or fo' la lucru... adica poate nenoroc, ca se lua si la ei:))
Ce zici? te bagi la asa o placere? :))

Jeanine :))
Sa nu le lasi! Pentru ca meritam! :))

Paul spunea...

Draga Mikka te-am pierdut cateva zile, imi cer scuze, am reusit sa te recuperez complet.
Imi aduci aminte cand mi-am facut curatenie generala in camera acum cateva saptamani bune, privesc acum din nou spre geamuri, bibelouri si praful ce s-a asternut peste tot si-mi dau seama ce ma asteapta. Piesele tale muzicale ce le propui spre auditie sunt minunate, am sa ma infrupt din dulceata lor in miez de noapte cand voi colinda din nou prin blogosfera.
O zi buna, insotita de ganduri frumoase!

Mikka spunea...

Draga Paul,
Bine ai revenit! Inseamna ca timpul s-a facut mai generos...
Si daca ai facut curatenie abia acum cateva saptamani, esti "foarte tare"!
Ei, merge foarte bine Romantic FM, are toate gata aranjate, doar sa dai drumul la buton...
Si daca te uiti la praf, iti recomand sa vezi (poate sa revezi, daca stii deja) poezia cu "Sterge praful, daca trebuie" (Dust if you must).
Mie mi-a trecut definitv :))
Zile cu soare si mult TIMP!

denisia spunea...

am de toate..şi geamuri..muzică..cafea...şi chef...uite aşa curăţenia se transformă în placere...

Mikka spunea...

Denisia,
bine ai venit intre bucurii!
Asa e, si o cafea merge de minune! Cheful e ingerdientul secret si rar, nu oricine il are... :)) Da' e grozav can de, si da, e o placere... Enjoy!

Mugur,
Pe mine hartiile ma coplesesc. E mult mai simplu cu geamurile. Da' asa cum zici, cu muzica potrivita se face si asta de la Sine...
Spor... si berechet! De muzica, desigur!

PS Imi permit o sugestie de muzica pentu hartii: Adiemus - Chiar Adiemus,desigur, Vangelis- Conquest of Paradise, si salsa ce-ti pica: Compay Segundo, Ibrahim Ferrer, Gloria Estefan... Asta as face eu, ca la hartii mi-e greu, cum ziceam... :)) :))