sâmbătă, 11 aprilie 2009

... y tres gotas de agua bendita!

Y tres gotas de agua bendita!

Trei picaturi de apa sfintita
Cu care va trece orice durere,
Dispar cosmarurile,
Se lumineaza viitorul,
Nu-ti lipseste jobul,
Poti ajunge la capatul lumii,
Trece durerea de cap,
Caci ai din plin aspirina,
Esti ferit de invidie,
Baiatul de langa tine
iti da buna ziua...

Pe scurt, trei picaturi de apa sfintita si niste iarba buna
(... Mmmmm... Niste mate de coca, ceai bun, de suflet)
Pe care le puteti gasi, oricand, gratis, in inima voastra.
Mu-i nevoie sa le picurati ca lacrimi, dar le puteti oferi ca
Zambete,
Bucurie,
Atingere plina de blandete si drag,
Privire calda,
Cantece,
Glume,
Rasete,
Si orice traznaie care va trece prin cap, cu intentia de a bucura.
Un "hint":
Pe cand free dance in the street? Dupa free hugs, dansul in strada e
Agua bendita!


Va las cu Glorita si Celia,
Dos gotas de agua bendita!

4 comentarii:

Paul spunea...

Buna dimineata Mikka, floare de primavara, floare rara a acestei lumi!
Am venit, am gustat picatura cu picatura din cafeaua-de-dimineata si acum ma retrag linistit in lumea mea.
O zi plina de mireasma florilor de primavara cuprinse de frumusetea sarbatorilor ce ne-au batut la poarta!

Mikka spunea...

Buna dimineata Paul!
Acolo, intre miresemele florilor tale, pe pamantul curat, generos, lipsit de orice pata, bucura-te de aceasta zi!
Traieste sarbatoarea din plin si fii binecuvantat!

Cristian Lisandru spunea...

Am gustat şi eu cu plăcere cafeaua de dimineaţă, chiar dacă la o oră un pic mai înaintată. Dar a avut acelaşi gust extraordinar...

Mikka spunea...

Draga Cristian,
Ma bucur ca ti-a placut. Avea cele trei picaturi de apa sfintita :))
Si eu am mai baut una, chiar acum...
Si pun si de un ceai. Un pic de mate de coca.
Disfrutas!