joi, 17 decembrie 2009

Mi-e drag...

...

Mi-e drag de joc, de jocul in alb...
Se spulbera usor zapada
Si invarteste amintite si noi bucurii.
In iarna ni se face iar Nasterea.
In iarna inviem din nou,
Iesim din hibernarea peste-anului
Si suntem iar copii.

Curata haina, alb-stralucitoare
Acopera o vreme tulburul...
Ni lasa din nou ragaz
Ni se da timp pentru crestere.

De-am sti, ne-am putea folosi
De timpul magiei. Ne bucuram prea putin
De dar, de jocul divin...
Inca nu stim... Dar incet, deslusim.
Copilarind, usor-usor, ne trezim...

Imi pun iar manusi cu un deget
Ma las sa pasesc in zapada noua, neatinsa,
Sa fiu primul pasitor prin albul imaculat, stralucitor.
Incep ca samanta, sub nea,
Imi pun linistile aici,
Darurile mele mari si mici.
Suflu usor in pumni, cantand o colinda,
Ma umplu de nou si rad impreuna cu toti copiii
Imbratisez omul de zapada si oamenii din strada.

La cald, cu prietenii de suflet,
Sorbind vinul rosu, fierbinte,
Ne facem povesti si croim iar magie.
Magie de vis adus in implinire.
Cantec de bucurie.

De-am sti... de-am sti folosi clipele-astea
Am straluci tot anul, pazind bucuria
Ca pe o inima mare
Nascuta din alb, inceputa cu prima ninsoare
Crescuta in ras si-n fiorul gustarii miracolului,
Purtata pe rand, colindata din gura-n gura
Din casa in casa, din tara in tara
De fiecare, cu mic si cu mare...
.

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"La cald, cu prietenii de suflet,
Sorbind vinul rosu, fierbinte,
Ne facem povesti si croim iar magie.
Magie de vis adus in implinire.
Cantec de bucurie" - mai e vin?

Gabriel spunea...

primavara, vara, toamna....viata...iarna renastere din zambet de copil jucandu-se in zapada, seara asteptandu-l pe Mos stand sub paturica-n pat mimand un somn, apoi strecurandu-se strengareste pana la usa sufrageriei unde-i este locul pomului, intredeschizand usa si apoi minunandu-se de ce gasira sub pom....si pe care parintii-i gasesc de multe ori dimineatza si pe ei sub pom alaturi de cadouri....vreau sa fiu din nou copil !!!

Mikka spunea...

Daaaaa, draga Chris, sigur ca mai e! Pentru prieteni dragi, la cald, mereu. Un pahar, o ulcica in cinstea voastra, care aveti cel mai frumos dar de Craciun- pe voi, impreuna!

Mikka spunea...

Draga Gabriel, bine-ai venit!
Minunata joaca ta, copil frumos!
Ce buna descriere a ceea ce faceam - si mai facem cu mare placere- privitul de sub patura si minunarea gasirii, sub pom. Cu adromitul acolo, intre daruri... Copii si parinti, adunati in bucurie. Cat de putin ar fi sa ne pastram asa! Infim... doar ca nu mai stim. Sau... poate...???
Da. Bagheta magica e la fiecare.
Ffffuuuuuu!

ajnanina spunea...

mi-s dragi ochii si obraji tai in zapada, in fotografia facuta nod peste timp...
si nodul prinde in ele bucuriile amintite cu cele doar visate...

Mikka spunea...

Ajnanina draga, ia uite ce nod era... :)))
Prindem si pe cele doar visate, sa le tragem mai aproape, pana sub brad, sa se-mplineasca. Asa sa fie la noi toti!