sâmbătă, 31 octombrie 2009

Invatand zborul: Azi, 13 forme...

..


Doat atat...
.

4 comentarii:

ajnanina spunea...

aha, doar atat.
DOAR atat !!!??? :))
ca e mai bogat si mai detaliat decat 24-ul pe care il stiusem candva...

frumoase aripile de chinez :))

Mikka spunea...

Ajnanina, querida,
Stai usor... Nu, nu am facut nici pe departe asta. Abia azi s-a filmat ce facuram noi, mult mai mic decat 24. Dar extrem de intens. Chiar foarte. Un "nod" de miscari, un soi de "portioara" concentrata si cu un boom! energetic. Tare de tot. Ieri am lucrat afara, pe la 11 noaptea, si am inceput sa fac strip-tease... Incalzeste asa tare ca ramai la manecutze scure. Scoteam flacari pe maini si din obraji si era grozav!
Asta, ce am pus aici, e asa de "imagine", sa iau ochii la lume.. Cine o vedea:))).
Oricum, aripile astea, de dragon, da, sunt adevarate si minunate. Chiar ca o sa traiesc 140 de ani, sanatoasa si fooooarte frumoasa.
Ceea ce iti doresc si tie!

Mi-a placut ca l-ai vazut pe "doar atat"...

ajnanina spunea...

draga mea draga...
abia astept sa te vad... zburand :)
si intorcandu-te, desigur... :))
m-am mai linistit...

of, nu stiu vecinii tai ce pierd :))) habar n-au ca in cartierul lor cineva face striptease :))

maine zburam in luna, da?
si ne intoarcem pana marti, ca avem treaba :)))

Mikka spunea...

Haaaa... da, si inca intr-un parc luminat...
Maine, da, in luna.
Marti... avem treaba, doar la cafea :))).