duminică, 17 ianuarie 2010

Desert Run... SAHARA MARATHON

Citind zilele astea despre Alergator nu m-am putut abtine si l-am intrebat cum e cu asta.
Si  Fedaykinn mi-a povestit despre Sahara Marathon  
Am aflat cate ceva despre Saharawi. Am aflat ceva mai mult despre solidaritate, despre cum e cu asta, sa fii om...
Aici aveti ceva din ce s-a facut anul trecut.






Fedaykinn alearga pentru multi. Alaturi de el vor fi oameni din lumea asta care alearga din diverse motive, dar unul e la fel, cred eu: acel Impreuna... care e in os, adanc, si ne doare cand mai cadem, amintindu-ne cum e sa ai (ori sa nu ai) pe cineva alaturi.

Alergatorii vor duce cu ei ajutor, cat se poate. Picaturile sunt rare in desert... Dar sunt.
Daca puteti fi o picatura pentru cei de acolo, refugiatii dintre nisipuri, fiti o picatura.
Putem aduna de la fiecare cate putin...
Cei care doresc pot sa ajute contactandu-l pe Fedaykinn, alergator in 2010 la maratonul din Sahara, (adresa de mail: asaxxum@gmail.com).
Pentru bucuresteni ma ofer ca "intermediar" (aveti adresa de mail in profil) .


Banutii care se vor strange vor merge la refugiati. Vor fi cateva picaturi pentru ei si anul asta...

Run Forrest, run!
.

2 comentarii:

ajnanina spunea...

dau si eu o picatura pentru un fir de nisip... si ii urez alergatorului sa castige ceea ce inima lui doreste... :)

Mikka spunea...

Good... Acum suntem doua picaturi... Sa vedem ce va mai fi...
Si Alergatorul sa castige, si cei care il insotesc pe drum, si gazdele din desert.