joi, 12 februarie 2009

Mate de Coca (9). Spiritul Dansului (III).

Din colectia de "luminosi" dansatori, cateva poze care ne arata ce bucurie a dansului a fost cu noi...









Dedic acest post prezentarii orburilor, fiintelor luminoase din globurile care se lasa uneori prinse in poza.

In seara aceea, in dansurile din Cusco, multe lumini s-au lasat prinse de un aparat foto obisnuit, pe care eu il manuiesc cu stangacie, caci mai degraba sorb in ochi si uit sa fac poze.

A fost o superba efervescenta si toti am simtit vraja dansului, dar nu am vazut magia care umpluse spatiul. Un pic de tehnica, ceva bunavointa de la blogspot.com, si iata, vedem si noi "cine" mai era cu noi acolo. Cred ca tot timpul am fost acompaniati de dansatorii de lumina, dar nu am stiut pana nu am vazut cu ochii fizici, in poze.

I-am vazut si in week-end-ul trecut, in muntii nostri, dupa o sesiune de lucru cu noi insine, imbratisati de forta si iubirea Mamei, si dupa o portie zdravana de ras de aproape o ora. In intunericul camerei noastre, in casuta de pe munte, erau atat de multi luminosi incat imi "pocneau" in ochi. Pacat ca pe aparat se lasau "culesi" doar cativa din ei. Dar de data asta ochiul s-a bucurat, fara sa fie nevoie de poze...

Asez cateva poze din multele in care ne vedem "partenerii" de dans.
Bucurati-va!

Niciun comentariu: